Tiba-tiba....
Jackson melihat dua wanita yg amat dia kenali...salah seorang dari mereka telah menitiskan air mata...
Mereka berdua adalah youngji dan sunjeong...
Lalu jackson pun berlari kearah mereka berdua ...
"Sunjeong!youngji-ahh,"
Mereka berdua berpaling...melihat jackson...melutu kerana kepenatan..
"Oppa!,"panggil sunjeong...
*YOUNGJI &SUNJEONG PART
*YOUNGJI PROV
aku berjalan sekeliling tasik ini...sangat cantik dan indah...tiba-tiba seorang yeoja berdiri dihadapanku ..yeoja tu ...yeoja tulah yg peluk jackson dari blakang kat restoran tu tadi...hati aku ni berasa sangatlah sakit..bagai dicucuk pisau yg tajam...aku menahan rasa sakit ni...yeoja tu kata nak cakap sesuatu kat aq...aku hanya menurut...
"Hi!are u youngji??jackson oppa wife??,"tanyanya
(Sila abaikan ayat b.i author ni yer..tau berterabuh)
"Yes!who are u??,"tanyaku kembali
"I'm his girlfriend,"balasnya
Wahh!hati aq ni tiba-tiba jer sakit mendengar dia adalah gf jackson...macam nak nangis jer mendengarnye...
Aq ni macam dahh di perbodohkan jer oleh si jackson..haritu time lom kawen dia kata ex-gf dia..tapi pompuab kat depan aq ni cakap gf dia..bukannye ex-gf jackson...xgune!so selama ni aq ditipu kaw-kaw dengan si jackson ni!asal aku ni emo sangat??!!mesti ni kes jealous ...selama ni aq dah perlahan-lahan cintakan dia..tapi??...(ayat cam hampehh)
Tanpa disedari oleh aq air mataku mengalir setitik...
"Sebenarnya i nak bagi tau kat you sesuatu,yang i ni dah mengandung anak jackson and usia kandungan i ni dah masuk 3minggu, so i hope sangat-sangat...please biarkan hubungan kami berdua,selama ni kitorang happy jer tau,sejak you masuk campur hubungan kitorang dah hancur,musnah! I nak sangat you please pergi jauh dari kehidupan jackson..,"ujarnya
Daebaklah pompuan ni siap cakap lagi yg dia pregnant anak jackson,3 minggu pulak tu..tapi aq nampak perut dia ni kempis jer macam tayar kempis...pompuan ni nak gebang pun agak-agaklah...
Kali ni air mata aq pun jatuh...
Pada masa yg sama kitorang mendngar suara jackson memanggil nama kitorang ..kitaorang pun memalingkan pandangan kearah jackson yg sdg melutut kerana kepenatan...aq pun terus berlari...xthn dahh tengok muke dua insan ni...aq berlari sambil bernangis...
*YOUNGJI PROV END
*JACKSON PROV
aku melihat youngju melarikan diri..sambil bernangis...aku pergi kearah sunjeong...
"Hal ni blom lgi selesai!!kau tunggu!,"arahanku kepada sunjeong ...aq pun apalagi kejar lah si youngji..
Akhirnya dapat pun!aku memeluknya dari belakang...hati aku mula berdegup kencang!ini bermakna aku dahh Falling in love with her!! Ya mmg aq dah mula jatuh cinta at dia pun...
Dia meronta,meminta lepaskannya..aku mengeratkan lagi pelukkan ...aku sempat lagi mendengar tangisannya...aduihh!apa yg pompuan gedikx tu bagitau kat youngji ni???die tu mmg nak kene free kick crystiano ronaldo agoknyer...
"Uljimma!please stop crying,"pintaku
"Let me go!,"balasnya
"Shirreo!,uljimma youngji-ahh,i love you,"ucapku
"I hate you!, "ucapnya
"No!you love me right?!please listen to me, biar aq jelaskan semua ni!,"balasku"Let me go! I hate you!hate you too much!gilag kat sunjeong kai tu!for your information dia kan pregnant anak kau!,"ucapnya lalu melepaskan diri..
Whattt!!pregnant anak aq?!!apakah?!!bile mase plk lah aku sentuh dia??pompuan ni kan?!!mmg xgune!!
-bersambung
YOU ARE READING
GUY NEXT DOOR
Fanfictionapabila musuh bertemu...macam mne jadinya nnty?? dilakonkan oleh jackson wang (GOT7) dan youngji(KARA) pelakon tambahan sunjeong(lovelyz) -ex girlfriend kepada jackson yg ingin menangih cintanya kembali donghyuk(ikon) seo kang jun sinopsis youngji n...