EPISODE 7

334 25 1
                                    

"//peluk bahu youngji// haah,hehe..tau-tau ker cik ni :3,"balas jackson. Youngji melepaskan tangan jackason tapi dibuat balik...

"Semuanya $1203.00 won tuan //smile//,"

"Nah//bagi $2000.00 won// keep lah the change //smile//,"ujar jackson

"Kamsahamida tuan,dan tahniah dapat baby baru :3,"balas p.kaunter itu...

TEMPAT PARKING KERETA

_____________________________

"Yg kau ni cakap benda mcam tu aphal?!,"marah youngji kepada jackson yg sdg memasukkan barangam yg dibeli kedalam bonet kereta...jackson hanya mendiamkan diri...

"Yakk!!aq cakap ngan kau ni,jawablah //tampar lengan jackson//,"

Jackson pula tdk menghiraukannya..

"//geram// eii..kau nikan aq cakap ngan kau ni..asal diam?!macam cakap ngan kereta jer lah! Kau tau!,"marahnya lagi...

Jackson tiba-tiba mengheret youngji kedakapannya lalu kiss lips youngji..lepas beberapa saat dia melepaskannya..lalu berbisik kat telinga kanan youngji..

"Boleh diam x cik kak oii,membebel jer tau nye,cam mak nenek,"ejek jackson lalu memasuki kedalam kereta...

Youngji memegang lips nya..

'Di..dia kiss aq ker?//blurr//,"monolognya didalam hati...

Jackson menekan hon kereta

Pin!pin!

"Youngji-ahh..tutup skali bonet tu,"arah jackason

Youngji hanya menurut perintah jackson lalu memasuki kedalam kereta..kereta jackson pun meluncur pergi..

DI DALAM KERETA

_____________________|

Jackson terpaksa mendengar letehan youngji...masuk telinga kanan keluar telinga kiri...dia hanya fokus dalam panduannya...

"Eiii..kau nikan jackson..asal kau kiss aq..kau dah ambik first kiss aq kau tau tak!,"marah youngji.

______________________________________

-bersambung

GUY NEXT DOORWhere stories live. Discover now