Episode 17

288 18 4
                                    

Youngji dan jackson pun menari bersame-same...

Kai dan yg lain terpegun akan tarian youngji bersama jackson...

==============================[==

SKIP==============××=============

=================================

Selesai saja jackson mengajar...jackson dan youngji pun  pulang.. sebelum itu..mereka berdua pergi ke rumah parents dorang...sbb parents dorang akan ke L.A selama beberapa tahun ...Hari ini parents dorang akan flight ke L.A pada petang nanti....

IN HOUSE

++((++++++++++++++++++++++++++++--/-----+++++-----+--+-8-$$-@+@(@)(@+#+@+@

youngji menolong eomma nya mengemas pakaian-pakaian eomma dan appanya..manakala jackson menolong eommanya mengemas pakaian eomma dan appanya....

AUTHOR SKIP.LAH

BEBERAPA BULAN BERLALU

youngji diisytiharkan mengandung 3 minggu setengah...ini lah membuatkan youngji berasa gembira..kerana dia bakal menjadi ibu kepada anaknya...tetapi die memikirkan jackson...

Sejak beberapa hari ini...jackson kerap pulang lambat dan mabuk...dan membuatkan die sedih +kecewa jackson membawa pulang gadis-gadis kerumah mereka ....jackson juga mula menengking youngji dan selalu mendera youngji....

Youngji mengambil keputusan untuk merahsiakan kehamilannya itu kepada jackson..die takut kalau-kalau jackson memintanya menggugurkan kandungannya itu...

Youngji hanya bersabar terhadap jackson yg kian berubah...suatu malam tu jackson pernah tidur bersama sunjeong di dalam bilik tetamu...youngji hanya menitiskan air mata, selalu berasa sakit apabila jackson berubah menjadi negative...

Sungguh die tidak mempercayainya..

PETANG

youngji berehat di ruang tamu...sambil menonton televisyen...

Pintu utama dibuka oleh seseorang lantas die bangun  lalu melihat..orang yg mmbuka pintu itu...die adalah jackson...bersama sunjeong...

Youngji berasa sakit di dalam hatinya ...die pun menahan air mata yg sedang mula bertakung....die xnak jadi cengeng didepan jackson dan wanita murahan tu....

Youngji pun duduk semula..jackson dan sunjeong tidak memperdulikan nya yg sedang melihat kaca tv diruang tamu...

Tetapi mereka terus menaiki tangga dan menuju kedalam bilik khas mereka iaitu bilik tetamu...

"(Knapa kau skarang dah berubah?!!apa salah aq??//nangis//),"monolong youngji di dalam hati...die menutup muka nya dengan kedua-dua tapak tangannya...

Die mendengar suara sunjeong dan jackson sedang ketawa....

Youngji memikir sejenak dengan matang ....perlu ker die menangis kerana suami yg berubah perangai yg menyakitkan hatinya itu???

"(Aq akan ikut cara kau jackson!aq benci kau!benci kau!walaupun aq sayang kau!,"monlog youngji lagi...

Sunjeong turun dari anak tangga dan menuju kearah youngji

"Tsk...kesian sungguh kau ni youngji //tunjal kepala younji//kalau nak tau selama ni si jackson tu benci sangat kat kau tau!selama ni di ikut jer cakap.mak bapak die...dan one more thing...jangan pernah berharap jackson akan cintakan kau paham//tolak youngji//,"ujar sunjeong berlalu pergi....

Youngji hanya menahan tangis +sabar...kalau boleh nak jer die kick sunjeong tu pastu siat-siat die...tpi apa kan daya.. kalau die buat pun...apa gune...die akan kene balik ngan jackson.tu...tau-tau jerlah pompuan tukan gedik tahap lintah...asyik nak mengadu jer....

-tbc

GUY NEXT DOORWhere stories live. Discover now