EPISODE 10

315 27 2
                                    

Maslis meraikan syarikat ayah jackson pun bermula..

Youngji dipaksa hadir dengan memakai gaun hingga lutut yg berwarna ungu ..dia tidak mengikat rambutnya malah melepaskan rambutnya...youngji juga menjemput member KaRa..hara juga yg baru pulang pun hadir..ini semua ibu jackson yg minta..'nak meriahkan masjlis katanya'...

Di masjlis rumah jackson youngji menunggu member KaRa, dia hanya bersama-sama eommanya..manakala appanya bersama ayah jackson sedang berborak bersama rakan lain syarikat yg lain..

Jackson..,kalau jackson ngan member Got7 sdg berbual-bual..ramai anak dara yg asyik perhatikan mereka dari jauh...mereka ber7 perasan tapi buat gaya cool dorang jer..sje nak tunjuk bertapa coolnya mereka semua...

Beberapa minit selepas itu..member kaRa pun sampai..nicole menyuruh hara ktalk youngji...hara hanya menurut...

[Hara]_oiiitt..kau kat mne??kitaorang dah sampai ni..
[Youngji]_ouhh..korang kat mne??
[Hara]_kat depan pintu utama ni...aq ada bawak seseorang ni... :3
[Youngji]_ok aq gi sana skarang...nie mesti boyfriend kau ni kan?
[Hara]_eleh..tau-tau jer lah kau ni..

End kakao talk

"Eomma..kawan-kawan youngji dah sampai..,youngji gi jumpa dorang kejap yerk?,"

"Ok,"

Eomma youngji menyambung perbualan...

Youngji pula pergi kearah member KaRa..jackson memerhatikan youngji berjalan...member Got7 memandang kearah jackson...

"Oiii...kau pandang siapa tu??,"tegur jr

"Hah??adalah..sebok jer nak tau//fokus pandang youngji//,"

Member Got7 hanya saling berpandangan..

-bersambung

GUY NEXT DOORWhere stories live. Discover now