IN INCHEON AIRPORT
_______________________________________
"Nnti kalau dahh sampai call salah satu dari kamu ber4 yer,"ujar mama jackson
"Ne eomma,"
"Hah!jangan telajak pulak tau,"sambung eomma youngji
"Terlajak apanye eomma?,"tanya youngji
"Hehe...renung-renungkanlah,"
"Pape jerla eomma,kitaorang dua gi dulu..annyeong!,"
"Ne..annyeong!,"
SKIP
IN PARIS
HOTEL DE'TAT
_______________________________________
Selepas saja mengambil kunci bilik..mereka pun menaiki lift kebilik mereka berdua...
Mereka pun mencari bilik mereka berdua dan akhirnya berjaya ditemukan bilik itu oleh mereka...
Jackson yang memegang kunci itu membuka pintu lalu mereka pun memasuki bilik tersebut...
Jackson meletakkan beg bagasi mereka ditepi katil..manakala youngji pergi memantau disekeliling bilik itu tersebut...
Youngji membuka tingkap lalu menghirup udara segar diberanda ..lalu melihat bandar raya paris dari jauh...dari situ dia boleh melihat eiffel tower dengan jelas...
"Wahh,its so beautiful tower,"ucap youngji...lalu mendepakan kedua-dua tangannya..
Jackson yg sangat keletihan baring diatas katil tujuannya untuk berehat...lama-kelamaan matanya tertutup jua...
Beberapa minit berada diberanda akhirnya dia mengingati pesan mama mentuanya ..jika sesudahnya tiba di paris sila menelefon salah satu dari mereka berempat...
Youngji mengambil fonnya dipoket baju sejuknya lalu mencari nombor telefon mama mentuanya...
"Yeoboseyo,"
"Youngji-ahh,dah sampai sana dah?,"
Tanya mama mentuanya
"Ne,youngju dah sampai dahh,youngji telefon ni pun sbb nak bagitau yg kami dua dah sampai paris,xsangka paris ni cantik mama,"
"Ouhh,iye ker??kalau macam tu hati-hati kan sana,jangan hilang dari pandangan jackson..kalau boleh berkepit jer ngan dia setiap hari,kat sana tu xtau lagi apa yg akan berlaku pada kamu,arata?,"
Ucap eommanya pula
"Ne,arata eomma,"
"Mane jackson??,"tanya papa mentuanya
"Jackson//pandang kat jackson yg sdg nyenyak tido// dia tidur penat agaknya,"
"Ouhh..oklah kalau macam tu,"
"Eomma appa mama papa youngji nak ttp fon ni ..nnti youngji call balik key??,"
"Ne,"
END CALL
Youngji menuju ke katil lalu ddk diatas katil ..dia mengambil alat kawalan televesyen di meja lampu dan membuka televisyen...
Dia pun melayan drama yg famous di sini yg bertajuk ' be my an angle'(author main letak jer)
Sedang leka melayan drama tersebut akhirnya matanya pun tertutup...televisyen ditutup sebelum matanya tertutup rapat..dia pun baring disebelah jackson yg dari tadi tido kerana kepenatan...
NIGHT
_______________________________________
youngji membuka matanya perlahan-lahan badannya terasa berat..dia pun mengosok matanya lalu melihat tangan jackson sedang memeluknya semasa tidur..dia mengalihkan tangam jackson dengan berhati-hati supaya jackson tidak terbangun dari tidurnya..
Selepas itu,dia melihat jam ditelefonnya yg diletakkan diatas meja lampu menunjukkan baru jam 8:23 malam...dia lintas masuk ke toilet dengan membawa towel yg diambil dibagasinya lalu mandi...
Selepas sahaja dia mandi dan memakai baju,dia pun mengejutkan jackson untuk bangun ...lama dia kejutkan jackson ttpi tiada respond
"Tidor mati agaknya,"monolog youngji
Lalu dia pasrah ingin mengejutkannya ..dia pun menulis nota dan lekatkannya di cermin make up...nnti kalau jackson bangun dia xakan risau youngji gi mana...
Sesudah melekatkan nota tersebut dia pun keluar dari bilik nya...
Dan menuju ke restoran 'Hi And Chille' (ini pun author main letak)
-bersambung
YOU ARE READING
GUY NEXT DOOR
Fanfictionapabila musuh bertemu...macam mne jadinya nnty?? dilakonkan oleh jackson wang (GOT7) dan youngji(KARA) pelakon tambahan sunjeong(lovelyz) -ex girlfriend kepada jackson yg ingin menangih cintanya kembali donghyuk(ikon) seo kang jun sinopsis youngji n...