Jackson memasuki restoran Hi and Chille..matanya tercari-cari batang hidung youngji...
Youngji pula menunggu jackson..matanya tercari-cari kelibat jackson..
Lalu matanya terhenti apabila melihat kelibat jackson didepan pintu utama restoran tersebut... bibirnya mengukir senyuman tiba-tiba hilang dengan serta-merta apabila matanya melihat seorang wanita memeluk jackson dari belakang,
Cemburukah dia?? Ya,memang youngji cemburu..hati youngji sebenarnya perlahan-lahan mula mencintai jackson wang suaminya sendiri...
*JACKSON PROV
aku tercari-cari kelibat youngji,tiba-tiba aku merasakan seseorang memeluk ku dari belakang...aku mengukir senyuman manis lalu memusingkan tubuhku ...senyumanku hilang dengan serta-merta..aku pikirkan youngji yg memelukku dari belakang,rupa-rupanya pompuan yg paling dibenci yg memelukku dari belakang..boleh pulak dia senyum kat aku tanpa rasa malu..rase nak tampar aje muka pompuan yg kat depan aku ni..geram yg teramat sangat...
Aku menarik tangannya dengan sangat lah dan tersangatlah kasar,keluar dari restoran tersebut...aku membawa kebelakan restoran lalu melepaskannya dengan kasar...
"Kau buat apa kat sini??!!asal kau peluk aq dari belakang??!!kalau wife aq tgk macam mne?!! Huh?!!,"bentakku melepaskan amarah ku yg teramat sangat...
"Apa yg oppa cakap ni??oppa chagi sebenarnya ikut oppalah gi sini??sbb chagi rindu sangat kat oppa??oppa xrindu chagi ker??pasal kalau wife oppa tengok biar jelah dia tengok!kita berdua kan pernah bercinta?,"balasnya dengan suara gediknya itu yg mmbuatkan aku cam nak tampor aje minah senget+bengap ni...
SKIP
*YOUNGJI PROV
aku menyuruh pelayan lelaki itu membungkus makan untuk jackson..hati aku kalau reader nak tau, seperti disusuk pisau yg tajam ni...air mataku mula mengalir semasa perjalanan ku di sebuah Tasik...
Aku mengelap.air mata ini lalu mmbuat muka macam biasa...seluruh tasik tersebut aku melihat ramai pengunjung bersama pasangan sendiri ada juga bersama keluarga dan sahabat...
SKIP
jackson memasuki restoran Hi and Chille sekali-lagi...dia tercari-cari youngji ttpi tiada...dia mula menanyakan tntg youngji kepada pelayan lelaki yg membuat pesanan youngji tadi..mnggunakan bahasa Francis...
Kata pelayan itu..youngji sdh pergi baru saja tadi pada jackson...jackson pun berlalu pergi mencari youngji..call dia..dia pun xangkat...jackson mula risau dan mencari youngji disekitar Hotel mereka..
Jackson mencari youngji disebuah Tasik...dia mengikut nalurinya..entah macam mane..dia tergerak hati pergi ke tasik itu...
Tiba-tiba...
-bersambung
YOU ARE READING
GUY NEXT DOOR
Fanfictionapabila musuh bertemu...macam mne jadinya nnty?? dilakonkan oleh jackson wang (GOT7) dan youngji(KARA) pelakon tambahan sunjeong(lovelyz) -ex girlfriend kepada jackson yg ingin menangih cintanya kembali donghyuk(ikon) seo kang jun sinopsis youngji n...