Episode 16

361 22 2
                                    

Pagi yg cerah, matahari pun muncul dengan senyuman...pancaran suria memancar kearah mata jackson yg membuatkan dia mamai...

Jackson menggosok matanya..dia melihat youngji tiada di sebelahnya...dia mendengar bunyi kuali dari dapur...bau yg sangat menyelerakan membuatkan jackson terliur kerana terbau bau masakan yg dimasak xlain dan xbukan...siapa lagi kalau  bukan ...youngji..

Jackson pun bangun lalu mengambil towel dan terus memasuki toilet untuk membersihkan dirinya...

________=______________________________=

Selesai sahaja youngji memasak sarapan dia pun menghidangkan makanan di meja makan...

Cukup simple tapi sangat menyelerakan...yum yum!

______________________________________

Selesai saja jackson mandi dan mamakai pakaian...dia pun turun kebawah untuk menjamu sarapan yg disiapkan oleh youngji...

Jackson sangatlah cool..dia memakai baju tshirt-seluar track denga topi yg tertulis Got7! Yg bewarna biru...

"Wahh mashitta!,"ucap jackson yg sedang mengunyah nasi goreng china buatan youngji..

Youngji hanya tersenyum...

"Kau nal ikut aq x??,"tanya jackson

"Gi mne??,"tanya youngji kembali

"Gi kelas tarian...boleh lah kau berke alan ngan anak murid aq nanti,"balaa jackson

"Boleh gakk..sbb aq hari holiday,"balas youngji

"Gi bersiap cepat,"arah jackson

"Ok,"

SKIP

*DANCING CLASS

*SOPA HIGH SCHOOL

jackson memasuki bilik tarian sambil memegang tangan youngji...

Kelihatan para pelajarnya dan rakannya sudah tiba lebih awal dari mereka...

"Maaf lambat,"ucap jackson

"Its okay,"balas kai rakannya

"Kau duduk kat sudut sana tengok laki kau yg kacak ni lagi menawan mengajar pelajar-pelajar die menari,mesti kau akan terpegun n bertambah sayang ngan aq,"ujar jackson panjang lebar.

"Eleh..berlagak..sembang jer lebih,"

"Ehem...kalau nak bersawit-sweet janganlah depan kami semua yg single ni,"ucap kai

"Hehe..mian,"balas jackson menggaru tenggok belakang yg xterase gatal kerana malu..

Youngji pun apalagi duduk disudut jauh dari mereka..disebabkan ramai pelajar di dalam kelas tarian tu...

Dia (youngji) hanya melihat jackson dan kai mengajar pelajar-pelajarnya menari tarian hiphop...

Lagu Dynamic Duo-'BAAM!' berkumandamg...sambil diiringi tarian yg diketuai oleh jackson dan kai..

Dan mengakhiri dengan tarian 'flip' oleh mereka semua...

Youngji terpegun melihat tarian 'flip' mereka itu...

"Wahh daebak!!/tepuk tangam/,"

"Kamsahamida //bow//,"balas pelajar-pelajar itu

"Sosaengnim,suruhlah istri sosaengnim nari sama,"arah salah satu pelajar yeoja dari 23 pelajar ...

Jackson menaikkan keningnya...

"//bangun// boleyh gak/smile/,"

"Yeahh!,"

-tbc

GUY NEXT DOORWhere stories live. Discover now