EPISODE 6

345 26 4
                                    

Semasa diperjalan menuju ke super market..

__________KRIK KRIK KRIK!__________

Youngji bengang kerana dapat berjumpa dengan musuh lamanya..

Dia mencebik kan mulutnya smbil itu memandang kearah luar..tak hingin dia pandang si jackson tu..

Makin dilihat makin sakit hati adalahh..time-time macm ni boleh pulak si jackson menyanyi lagu 'FOREVER YOUNG-GOT7' lagu favourite youngji pulak tu...

Jackson pula memandu sambik bernyanyi kadang-kadang dia pandang seketika si youngji yg berada disebelahnya itu sambil tersenyum...

Sesampainya di super market...

Jackson meletakkan keretanya ditmpt letak kereta...selepas itu barulah mereka keluar dan memasuki super market...jackson mengambil troli dan mengikuti youngji...youngji membaca notis yg tlh diberi oleh eommanya kepadanya tadi..dia membaca mengikut turutan..

Maka.bermulalah misinya memberi bahan-bahan yg ditulis oleh eomma jackson..kadang-kala mereka berdua ni gaduh memanjang, kadang-kala mereka merasa makanan free dan saling bersuap-suapan..kadang-kala mereka saling memukul-mukulan bagaikan kanak-kanak berumur 4 tahun..

SEMENTARA ITU DI RUMAH MEREKA

______________________________________

Eomma youngji dan eomma jackson berhigh5

"Misi kita plan A tlh pun  berjaya,"

"Hahaa!!btol tu..,"

Manakala suami mereka hanya menahan tawa...

______________________________________

Selepas memilih bhan-bhan yg diperlukan..mereka pun membayarnya...

"Aikk..banyak nya beli,nak raikan sempena mendapat baby baru ker tuan dan puan ni?,"usik penjaga kaunter...

-bersambung

GUY NEXT DOORWhere stories live. Discover now