Jackson sekali lagi mengejar youngji..
Dengan sekuat hati,die berlari mengejar youngji...walau apapun yg terjadi..die mesti jelaskan semua ni...
Dan akhirnya,sekali lagi dia dapat menangkap youngji,jackson memeluknya dari belakang...dia memeluk youngji di tengah-tengah menara aeffeil tower di depan kayalak ramai...
"Jebal,jangan lari lagi!,"rayu jackson
"Let me free!jackson!,"arah youngji
"Shirreo!,"bantah jackson
"Gilah kat si sunjeong tu!dia kann..,"
Tiba-tiba jackson memusingkan tubuh youngji lalu kiss bibir youngji..
Selepas beberapa saat,jackson melepaskan ciumannya..
"Please lahh,dengar dulu penjelasan aq ni,semua yg sunjeong cakap kat kau tu,semuanye salah!die tu cuma buat cerita jer!nan..saranghanda! I love you so much!, "ucap jackson
Youngji terharu mendengar ucapan 'i luv u' tu..
Lalu youngji pun memeluknya..
"Nan...nado saranghaeyo!,"balas youngji..
SKIP
#IN ROOM
_______________________________________
Waktu malam yg indah,pemandangan yg sangat lah cantik..
Youngji berada di beranda melihat pemandangan bandar paris pada waktu malam...
Tiba-tiba jackson datang dan memeluk youngji dari belakang,
"Kaja!, "arah jackson
"Ne kaja!,"balas youngji
Mereka memasuki bilik tidur dan baring diatas katil..jackson pula menutup semua suis lampu...
"Gelapnye,"ujar youngji
"Biarlag,gelap-gelap ni lah yg pling best,"balas jackson dengan nada yg menggoda..
SKIP
#MORNING
_____________πππππ__________________
Cahaya matahari memancar kearah youngji yg sdg nyenyak tidur...
Dia duduk dikatil..dan melihat disebelahnya jackson sedang lena lagi...kelihatan pakaian-pakaian bersepah disini sana...ni semua kerja dorang lah kalau nak tau..
Dia turun dari katil dan cepat-cepat mengutip pakaiannya, dia mengambil towel lalu memasuki toilet untuk mandi...
Selepas sahaja membersihkan diri dan memakai pakaian...dia pun pergi ke katil dan membangunkan jackson...
"Ya!!palli ireona!dah pagi dah ni!,"arah youngji menggoyangkan tubuh jackson..
Jackson hanya membeku..'ni kalau pencuri masuk ni komfem xakan sedar'
"Jack. ...!!soonnn..!!! I...reooonnaaa!!,"jerit youngji ditelinga kanan jackson...
Jackson masih lagi membeku...youngji mendapat akal..dia mengambil mangkuk dan mengambil air di toilet...selepas itu,dia menyimbahkan air diatas muka jackson...
Daaannn...
-bersambung
YOU ARE READING
GUY NEXT DOOR
Fanfictionapabila musuh bertemu...macam mne jadinya nnty?? dilakonkan oleh jackson wang (GOT7) dan youngji(KARA) pelakon tambahan sunjeong(lovelyz) -ex girlfriend kepada jackson yg ingin menangih cintanya kembali donghyuk(ikon) seo kang jun sinopsis youngji n...