3 B.

252 7 0
                                    

Kaktüs : ne yapıyorsun  beğendinmi aslıyı bebeğim 😎?

Deniz : sen elime geçince neler neler yapcam kızım gay olduğumu sandın galiba lakin ben normal kadınlardan hoşlanıyorum canım aklında bulunsun sevgilim...

Kaktüs : SİKTİR GİT DENİZ!!

Deniz : Hem beni yolla hemde trip at oh ne ala memleket yavrum..

Deniz : fotoğraf 📸

Kaktüs : Mikrop pislik iğrençsin penisini merak etmiyorum!

Deniz engellendi

Deniz : Beğendinmi yavrum (mesaj iletilmedi)

Deniz : Şok oldun galiba (mesaj iletilmedi)

Deniz : Sakın beni engellemiş olma (mesaj iletilmedi)

Deniz : Tamam özür dilerim lütfen engeli kaldır güzelim (mesaj iletilmedi)

Deniz : Birdaha öyle fotoğraf atmam güzelim (mesaj iletilmedi)

Deniz : SİKTİR koca bir siktir gerçekten hoşuna gider diye düşündüm özür dilerim (mesaj iletilmedi)

Deniz : Hadi güzelim engeli kaldır (mesaj iletilmedi)

Cemreden sapık pislik ya hayvan utanmamış çekmiş atmış ahlaksız pislik şerefsiz engel atmakla az bile yaptım. Mikrop Allah belanı versin pislik insan gibi konuşamıyor galiba azgın sapık ben niye sinirleniyorum ki pisliğin doğası bu neyse ne off niye bu kadar kafama takıyorum ki engelledim kurtuldum. Of off her onu gördükçe aklıma o fotoğrafı gelicek derken kapı resmen duvara çarpılmıştı ve duvar da delik açılmıştı. "Oha" Kürşat abi kapıyı kıraydın duvarda delik açtın annem görünce gününü görersin inşallah ayıp be odama giriş şeklin efsane sonuçta ben genç ve üni son sınıfa giden bir kızım belki giyiniyorum.

Kürşat kafamı siktin Cemre hey Allah'ımya 🤨 bak abiye artistlik yapma ayağımın altına alırım. Kimmiş her onu gördüğünde fotoğraf aklına gelecek yavşak!

Cemre ahahahaha bak sen annem sigara içtiğini biliyormu sevgilinle her gece birbirinize nude attığını biliyormu abicim?

Kürşat tamam tamam sus birşey demedik maşallah her pis işimi biliyorsun Cemre hanım?

Cemre temiz bir işin yok ki gariban canım annem de seni efendi aklı başında çoçuk sanıyor fukara ne etsin benim gibi harika evladı olduğu için Allah dan fazla üzülmüyor kadıncağız!

Kürşat tipe bak tipe evladım olsan eldivenle severim kızım bu egoda ne ahahahaha tipine sıçam mal.

Cemre defol git abi defol herzaman ki gibi gözlerim dolma numarasıyla abimi pişman etmiştim.

Kürşat özür dilerim ben çok ileri gittim. Senin en sevdiğin pasta çikolata cips kola çekirdek alırım harika ötesi güzel kardeşim akşama dışarıda buluşmam var idare et beni canım kardeşim benim gül bakayım.

Cemre iç sesim aferim it yola gel dese de götüm yemediği için her zaman ki iğrenç repliği 32 diş zorla güldüm.

Kürşat ne güzel gülüyorsun kurban olduğum dedi.

Cemre yalvarırım git abi daha fazla iğrenç şakalara dayanamıyorum.

Kürşat tamam tamam gittim.

Cemre abim gittikten sonra derin nefes aldım. Çok şükür bugün de yırttık.

Cemre :Merve ne yapıyorsun?

Merve : Abimle çay içiyorum balım sen ne yapıyorsun gülüm.

Cemre : Bahçeye çıkıyorum gel birlikte kahve içelim

Yasak sevda texsting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin