9 B.

113 7 7
                                    

Bugün benim gibi güzel prenses doğmuştu. Telefonu elime aldım hain pislikler mesaj atmamış kesin sürpriz doğum günü yapacaklar elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim aşağı indim.

Merhaba canım ailem günaydın diye bağırdım herkes kulağını kapatıp sen söyleyince karardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba canım ailem günaydın diye bağırdım herkes kulağını kapatıp sen söyleyince karardı. Diyen kürşat abime ters ters baktım.

Berk hadi canim ailem ben kaçar bıyıkları varmış gibi sıvazlayıp tuhaf tuhaf öpücük atıp gider.

Anne sen bu abimi çadırdan falan mı? "aldın aptal" gibide annem ise kes sesini Cemre diye azarladı. Çok güzel valla sözde doğum günün kızıyım.

Kürşat barlara alemlere ruslara akıcaz deniz akşama hazır ol,

Pislikle zaten her gece akıyor Türk bitti. Ruslara sardılar içimden Allah belanı versin deniz sana nasıl aşık oldum ki aklıma tüküreyim yada kalbime homurdana homurdana masanın yarısını yemiştim.

Nilgün kızım iyimsin? Sürekli yemek yiyorsun?

Bir şeyim yok anne tunçu aradım. Buraya gelecek sakıncası varmı?

Nilgün yok yavrum gelsin zaten yakında ciddiyete binecek ailesi yurt dışından dönsün kocan olacak iyice tanışın.

Saol canım annem çok düşünceli kadınsın vesselam lakin ben dışarı kaçar.

Nilgün kaç bakalım kaç tunç çoçuğa acıyorum.

Hey Allah'ımya şimdi başlayacak hiçbir işe yarama hep kaç git bir hayrını göremedik. Aynı kelimeleri tekrar edince kıkırdadım. Deniz pisliği arabasının hoparlörine bakıyor bir yandan da temizliyordu. Çok arabası var gerçekten ama sahibi pislik..

Cemre : harika müstakbel kocam neredesin

Çok sürmeden mesaj yazdı.

Tunç: sizin evin alt sokağında 4 dakikaya oradayım güzelim

Cemre: oki bahçedeyim

Tunç :tamam güzelim şimdi tam kapının oraya bak!

Denizin bana tokat atışı sürtük deyişi aklıma gelince sinirle onun gözünün önünde daha çok tunça yakın olma fikri cazip gelmişti. Koşarak tunça sarıldım. Ya hoşgeldin birtanem seni özledim dedim dudak büzerek şirin şirin deniz ise kalçasını araba kaputuna dayamış öfkeli şekilde bakıyordu. Az bile daha bu başlangıç ayaklarıma kapandırtmazsam bende Cemre değilim.

Tunç beni bu kadar özlüyorsan birlikte yaşaya biliriz.

Ya çok güzel olur da abilerim malum dedim.

Tunç hafif tırsarak berk gay değil demi aşkım?

Bakışı çok komikdi aşkım bunu söylemek utanç verici olsada berk abim maalesef gay senden çok hoşlanıyor onla tek kalmamaya dikkat et dememle şok olmuş gibi bakıyordu.

Yasak sevda texsting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin