Medyaki müzik ile dinleyin ⬆️⬆️
Satır arası yorum lütfen fikirlerinizi merak ediyorum sevgili okuyucularım ❤️ 🧿
Cemre ve Yazardan ile ilerleyecekdir bölüm canlarım..
Stresli bir şekilde tunç ile bekliyorduk ona kaç kez bilmesin dediysem bunun doğru olmadığını tek başına sorumluluk almamak gerektiğini söyledi. O pisliğin teki beni aşağılayıcı sözlerine tahammül edemem şuan sen haklısın ama ben hazır değilim. Tunçun bana acı ile bakması gözlerinin kızarması heran ağlayacak gibi duruyordu.
Tunç ben senin bu yalvarışlarından mutlumuyum sanıyorsun daha 2 saat önce evlilik hayali kurduğum kadın şerefsiz denizden hamile oluşunu öğrendim. Benden olmasını karım olmanı çok isterdim. Ama ben değilim babası o ite seni ellerimle itmek emin ol fazlasıyla zoruma gidiyor. Sana en ufak ima itaamda bulunursa emin ol abilerinden önce ben canına okurum.
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Karşıdan gelen denizle gözlerimi sildim.
Deniz ne oluyor burda beni niye çağırdın tunç dişlerinin arasından tıslayarak söyler.
Tunç senin daha iyi bilmen lazım kardeşim dediğin kadınla ilişki yaşayan sensin.
Deniz pis pis sırıtarak eeeee onun için mi çağırdın hesap sormaya ise yaşandı bitti. Merak etme işim olmaz onunla iğrenerek bakar.
Tunç denizin yakasını tutar şerefsizsin gebertirim seni adam ol kes sesini dinle cemreyi!
Cemre yalvarırım gideyim tunç gördün duydun işte diye hıçkırır zaten dişlerini sıkarak seni bende istemiyorum.
Deniz derin nefes alır verir duydun ne anlatacak bana hayırdır.
Cemre ne kadar lütfen desede,
Tunç cemre senden hamile onun için çağırdım. Seni nasıl hamile bıraktıysan artık öylede sahip çıkarsın diye düşündüm.
Deniz şok olmuş gözle bu ne yeni oyunmu kimden yaptıysa ona gitsin yalan söylemesin diye bağırır.
Tunç denizin yüzüne yumruk atar şerefsiz pislik yavşak birkaç tane daha vurduktan sonra bu sefer deniz üste çıkar vurmaya başlar. Bunun cemreyi göstererek saf yüzüne inanma yalancının teki diye tunça vurmaya devam eder. Tunç üste çıkıp senin gibi şerefsiz herkesi kendi gibi sanar mış keşke karnında ki benden olsa emin ol mutluluk dan havaya uçarım diyerek yumruk atarken deniz üste çıkıp seninde gözlerini boyamış işte salak diye vurmaya devam eder.
Cemre ne kadar bağırsada ağlasada ikiside birbirini yumruklamaktan cemreye bakmaz tunç iyi değilim dedikten sonra bayılınca tunç denizi itip cemreyi kucağına alır. Bacaklarında ki kanı görünce koşarak hastaneye girer doktor aradan geçen 1 saatden sonra doktor hastanın da bebeğinde iyi olduğunu stresden dolayı kanaması olduğunu hasta ya ekstra dikkat ediniz. Deniz bey dna testi sonucu 1 hafta sonra belli olur.
Tunç biliyormusun deniz cemre fazlasıyla haklı sen gerçekten şerefsizsin!
Deniz noldu ağzını burnunu kırmam hoşuna gitti. Devamını mı istiyorsun?
Tunç kime söylüyorsam dna testi yaptırdığında emin ol senin çoçuğun olduğu çıkacak ama cemre zaten senden nefret ediyor. Ekstra nefret edecek biliyorsun değil mi?
Deniz sanane oda bizim sorunumuz olur karnında ki benimse zaten sen onunla aynı şehirde bile duramazsın bunu bir kere aklına sok şimdi defol git.
Tunç merak etme senin kadar karaktersiz değilim yurt dışına gidicem cemre ile vedalaşıp,
Deniz pis pis güler ne saçmalıyorsun sen seni onun yanına sokar mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak sevda texsting
RomanceYanlış kişiye aşık oldum.... Cemre solmaz Özgür deniz CELLAT Cemcel kitabıdır...