Hadi ama saat akşam 10 oldu annem üçüncü kez aradı. Ne diyeyim aşkım?
Tamam güzelim ama sen diyorsun sürekli biri bizi görür diye erkan iti ile gezerken birşey demiyordu.
Sevgilim sanıyordu çünkü onu onun için uygun damat adayı idi aşkım
Allah Allah ben gereksiz damat adayımıyım?
Ben öyle bir şey söylemedim hemde senle sevgili olduğumuzu bilmiyor.
İyi söyleyelim işte yavrum.
Oldu sonra beni komple eve hapsedecekler balkondan balkona bakışırız.
Tamam of of ne desem bir cevap maşallah
Denizz! aşkım bir sakin mi olsan hadi sen önden çık bende arkadan,
Tamam papatyamm...
Ne kadar sakin kalmaya çalışsamda çok stresliydim. Ya yakalanırsak annesi babası nasıl tepki verir acaba diye düşünmeye başladım. Ya beni istemezlerse denizden vazgeçmem imkansız o artık benim herşeyim en güzel anlarımın başrolü düşüncelerden arınmama sebep olan hadi güzelim aşağıda kimse yok diyen denizin sesiyle sesiz bir şekilde aşağı indik kendimi ajan filminde gibi hissettim. Kıkırdamaya başladım sinirden gülüyordum.
Şişt iyimisin güzelim hem kimse öğrenmesin diyorsun hemde gülüyorsun?
Denizin kaşlarını çatıp hafif sinirle mırıldanarak söylemesi çok tatlıydı. Yanaklarını sıkıp öpesim geldi. Dayanamayarak boynuna sarılıp dudağından öpmeye başladım. Dudağının alt tarafını emerken oda üst dudağımı emiyordu. Sonra belime sımsıkı sarıldı. Birbirimize yapışmıştık çok güzeldi hiç ayrılmayalım istiyordum ki mervenin sesini duyana kadar denizi hızla itince beklemiyor olacak ki yere düştü mervenin gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Merve oha ne yapıyorsunuz siz be kesin rüya görüyorum gözlerimi açıp kapayıncaya kaybolacak sımsıkı gözlerini açıp kapattı. Hayır gerçek inanmıyorum oha be siz yani sev-
Deniz yavrum kıçımın kemikleri kırıldı. Kes sesini merve ne gördüysen o Cemre senin yengen bu gördüklerin burada kalacak Cemre ile biz açıklama yapana kadar kimseye bir söz etmeyeceksin yoksa ağzına sıçarım.
Merve aşk olsun abide senin o aşkından kriz geçirdiğin papatya yılan pislik için cemreyi kullandırmam.
Cemre şok olmuştum cevap veremiyordum.
Deniz kes sesini papatyam zaten Cemre evet aramızda sorunlar oldu. Şuan hepsini atlattık ve sende o boş boğaz ağzını kapatacaksın!
"Merve neee"
Mervenin çığlığı ile anne babasıda gelmişti. Utancımdan boynumu bükmüştüm,
Deniz senin sesinin ayarını tövbe tövbe estağfurullah anne baba Merve böcek görmüş Cemre ile korkudan çığlık attı.
Ali hey Allah'ımya sabır yarabbi sabır diye diye odaya döner.
Sevim merve birgün çok pis dayak yiyeceksin sesinin ayarını düzgün tut kızım cemre kızım sende evine git annen sinirlenmesin hadi millet zaten dedikoducu yanlış anlama olmasın.
Deniz ne yanlış anlaması anne?
Sevim oğlum sinirli sinirli bakmada cemre kızım yanlış anlama ama bugün 5 çayında millet sizin sevgili gibi olduğunuzu geçen gün Fadime ise öpüşürken görmüş tövbe tövbe estağfurullah dedim. Saçma sapan şeyler sonuçta siz kardeşsiniz öyle bir şey asla olmaz dedim. Tartıştık erken ayrıldık nilgünle oda çok sinirli benim size güvenim sonsuz ama milletin ağzına laf vermeyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak sevda texsting
RomanceYanlış kişiye aşık oldum.... Cemre solmaz Özgür deniz CELLAT Cemcel kitabıdır...