14. Stacja

523 30 15
                                    

- Stacja! Nareszcie!- Krzyknęłam kiedy wyszłam z Szarego samochodu.

Z rozmowy podczas jazdy dowiedziałam się tylko ze najpierw polecimy do dziewczyn, nic więcej nie chcieli nam powiedzieć.

- Może weźmiemy coś słodkiego? I kawe.- Zaproponowała niższa dziewczyna.

- Spoko, przydało by się.- Wyjęłam kartę bankową z etui i podałam Niki.- Idź coś weź i kawę a ja pójdę do toalety. Jak coś to zwykła czarne z cukrem.- Powiedziałam już przy wejsciu do średniej wielkości sklepu.

Załatwiłam swoje potrzeby i umyłam ręce, teraz pchając ciężkie drzwi. Jedyne co rzuciło mi wie w oczy to Niki stojąca i czekajaca aż kawa się zrobi, a obok niej jakiś facet który zdecydowanie był nachalny.

Szybkim krokiem ruszyłam w stronę wcześniej wspomnianych osób, tylko po to żeby usłyszeć jak ten oblech na siłe próbuje się umówić z koloro-włosą.

- Ehem, Już jestem Skarbie.- Powiedziałam od dołu patrząc na faceta. Ona zaś odrazu spojrzała na mnie oczami szukającymi pomocy. Pocałowałam ją już nie zwracając uwagi na tamtego gościa.

On tylko popatrzył na nas z obrzydzeniem i odrazu odszedł. Chuj ci w dupe, szmaciarzu.

- Thank You.- Podziękowała mi swoim słodkim głosem i kuszącym uśmiechem.

Obie ruszyliśmy do wyjścia, jednak nie mogło być normalnie.
Wzięłam swoją gorącą kawę i paczkę ciastek wymijając Nihachu.

Niki Pov:  |

Marine wyminęła mnie i po wyjściu z budynku, specjalnie kręciła biodrami. Jednak szybko ją dogoniłam, położyłam dłoń na jej pośladek i ścisnęłam.

Dziewczyna na niespodziewany ruch lekko się wzdrygneła, lecz nie przestawała. W dodatku jeszcze uśmiechnęła się perfidnie.

- Przestań, bo kusisz.- Wyznałam prawdę, wsadzając z powrotem rękę do kieszeni Jeans'ów.

- Em wiecie ze my tez to widzimy. - Dotarł do nas głos z otwartej szyby samochodu.

- I NIE W MIEJCU PUBLICZNYM!- Za głowy Georga wyłonił się krzyczący Wilbur.
Obie zaśmiałyśmy się niewinnie.

285 słów

Jestem dla was za dobra XDDD To już kolejny rozdział w tej dobie ale następny będzie dopiero jutro heh, w tym czasie napisze przynajmniej cztery wiec będziecie mieli co robić do rozpoczęcia szkoły

Ja wiem ze w chuj krótki ale obiecuje w następnym będzie się więcej działo

Ogólnie jak chcecie możecie zadawać tu pytania a ja odpowiem w następnym rozdziale, taki Á la Q&A

Podobało się?

Do następnego

Kocham was <3

My Girl❤️ / NihachuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz