5.Chapitre

6 2 0
                                    

Pomaly a isto sa blížil koniec doplnkovej hodiny umení a on zatiaľ dokončoval posledné detaily. Kedysi tmavé a krivé kvety nahradili žiarivé a nie až tak krivé sesternice. Akurát začal pomaly odkladať farby, keď v ateliéri prestala hrať príjemná melódia klavíru z rádia a na vyvýšené miesto sa postavila Madame Dove. Ruky, ktoré zdobili upravené nechty s francúzskou manikúrou si spojila pred sebou. Všetci ako na povel, tak ako aj on sa pozreli jej smerom a čakali, čo povie. ,,Moji drahí, chcela by som vám oznámiť, že v utorok nás Amaryllis poctí svojou návštevou,”hneď ako to dopovedala v ateliéri nastal rozruch. Jeho spolužiaci si medzi sebou nadšene šepkali a on nemal poňatia kto má byť Amaryllis. S otázku na jazyku sa otočil ku Lottie a už ju chcel vysloviť, no ona ho predbehla. ,,Nechaj sa prekvapiť,”povedala tajomne, hneď na to sa postavila a zamiešala sa medzi odchádzajúcich dav ich spolužiakov. Nakoniec si aj on zobral svoje veci a s menom Amaryllis v myšlienkach sa vybral do neďalekej kaviarne. The BrownVibe bol názov kaviarničky, ktorá sa nachádzala blízko jeho internátu. Robili tam výbornú čiernu kávu a ešte lepšie domáce sušienky. Aj keď nebola nejako extrémne obrovská pôsobila príjemným, miestami až rodinným dojmom. Pri vstupe do nej mu ako vždy do nosa udrela príjemná vôňa kávy. Posadil sa na svoje zvyčajné miesto neďaleko okna do pohodlného, žiarivo žltého kresla. Nemusel dlho čakať na obsluhu, u ktorej si objedna svoju zvyčajnú objednávku a s hlavou plnou myšlienok sledoval, čo sa deje za oknami kaviarne.

Joker2559

La muse Where stories live. Discover now