Bola sobota poobede a on spoločne s Lottie a Narine sedeli v kaviarni The BrownVibe. Už hodnú chvíľu ho obe dievčiny prepaľovali priam až smrtiacim pohľadom. Zatiaľ čo Florian ich zakaždým, len obdaril neistým úsmevom a pre vlastné bezpečie uhol pohľadom. ,,Si príšerný Florian,"prehovorila Lottie a Narine jej na súhlas prikývla. ,,Mal by si nám dať svoj telefón,"povedala hneď na to Narine. Zatiaľ čo Lottie pred neho natiahla otvorenú dlaň a čakala, kedy jej ho dá. So zmäteným pohľadom si obe prezrel no stačil jeden zabijacký pohľad od oboch a Florian im hneď podal telefón. ,,Čo s ním chcete robiť?"opýtal sa, zatiaľ čo sledoval ako si niečo veselo šepkajú, pričom Lottie niečo písala do jeho telefónu. Samozrejme sa svojej odpovedi nedočkal, keďže ho ani jedna poriadne nepočúvala. Ani nie o minútu na to sa mu pre tvárou objavila krátka konverzácia, na ktorú sa sám nevedel odhodlať.
Bonjour ange,
rád by som sa s tebou v priebehu tohto týždňa stretol, ak máš čas a chuť .
- FlorianBonjour,
rada sa s tebou stretnem. Čo tak v piatok o štvrtej v ateliéri?
- AmaryllisBude mi cťou sa tam s tebou stretnúť.
- FlorianEšte niekoľkokrát prebehol očami konverzáciu s Amaryllis a nemohol uveriť vlastným očiam. ,,Vy ste sa zbláznili,"vyšlo mu z úst skôr ako sa vôbec zamyslel nad tým, čo im vlastne povie. Narine si s Lottie, len vymenili široké úsmevy a naraz prehovorili : ,,My vieme." V ten moment začal po prvý raz ľutovať, že sa skutočne prihlásil do výmenného pobytu. A možno nemusel ľutovať, že prišiel ale skôr to, že sa s týmito blaznivými dievčatami spriatelili. Ale tak potom by bol jeho pobyt nudný a vlastne si už viac nevedel predstaviť svoj život bez nich. Prirástli a zakliesnili sa mu v srdci ako také popínavé rastliny.
Joker2559
YOU ARE READING
La muse
RomanceNádejný mladý umelec odchádzam do cudziny, aby našiel svoju stratenú múzu. Počas celej jeho cesty za jej nájdením ho sprevádzajú niekedy až otravné myšlienky. Podarí sa mu ju nájsť alebo jeho umelecká duša bude navždy stratená. Viac sa dozviete v pr...