28.Chapitre

0 0 0
                                    

Skončila sa doplnková hodina umení a on ako aj zvyšok jeho spolužiakov si začal baliť veci. Bol už takmer na odchode, keď sa za ním ozval jej nebeský hlas. ,,Nechcel by si s nami niekam zájsť?"opýtala sa so širokým úsmevom, zatiaľ čo rukou si upravila bieli sukňu s rozparkom. Úsmev jej s radosťou opätoval. ,,Rád s vami niekam pôjdem,"keď to dopovedal jej smaragdovo-zelené oči sa rozžiarili ako tá najžiarivejšia hviezda v celej galaxii. V to poobedie zašli do Florianovej obľúbenej kaviarne The BrownVibe a Amaryllis spoločne s Narine mu povedali všetko. Od nezmyselného zákazu vstúpiť do ateliéru až po Declanove vyhrážky, že si niečo spraví ak ho opustí. Bolo mu Amaryllis neskutočne ľúto, čo všetko s ním musela zažiť. ,,Ďakujem za záchranu mojej drahej kamarátky Florian,"povedala Narine, keď sa lúčili pri ich bytovke. ,,Nemusíš mi ďakovať, nič také som neurobil,"protirečil jej. ,,Ale urobil, dodal si mi odvahu postaviť sa mu,"ozvala sa tentokrát Amaryllis. Florian jej chcel niečo na to povedať, no prísny pohľad Narine ho zastavil. Nakoniec sa na rozlúčku ešte objali. A Florian sa pomalým krokom vybral ku svojej internátnej izbe. V ušiach mu zneli tóny priesne, ktorej slová úplne odignoroval a po dlhej dobe prestal myslieť nad zbytočnosťami.

Joker2559

La muse Where stories live. Discover now