11.Chapitre

1 0 0
                                    

Bol posledný aprílový deň - piatok - a na Florianove prekvapenie sa nachádzal v takmer prázdnom ateliéri. Okrem neho tam bola aj madame Dove, Amaryllis a Narine, ktorú mu pri príchode predstavili. Mala krátke, rovné havranie vlasy a alabastrovú pleť. Jej modrasté oči s dlhými mihalnicami, ktoré boli orámované linkami ho pozorne sledovali. Vďaka šatám, ktoré boli podobné tým aké mala na sebe Amaryllis mal možnosť si prezrieť na jej rukách rôzne vytetované obrazce. Už pri prvom pohľade mohol povedať, že tatér odviedol vynikajúcu prácu. Taktiež mala aj rozparok, ktorý odhaľoval dlhé nohy, pričom na jednej z nich - presnejšie na pravom stehne - mala vytetované kvety. ,,Čo tu vlastne robíme?”opýtal sa otázku, ktorá mu vrtala hlavou, už keď vychádzal zo svojej izby. Jediné, čo mu včera madame Dove povedala bolo, že má dnes prísť poobede do ateliéru. Keď sa jej opýtal, kvôli čomu prekvapivo neodpovedala. ,,To, čo sme mali urobiť už na začiatku,”odpovedala madame Dove, no jeho to ešte viac zmiatlo ako predtým. Nechápal, čo presne mali urobiť ešte na začiatku. ,,Takže, aby sme to ďalej nezdržovali. Dievčatá vy pôjdete ku gauču, zatiaľ čo Florian sa posadí na svoje zvyčajné miesto,”hneď urobili tak ako madame Dove žiadala. Nechceli si ju hneď teraz pohnevať, keďže ani jeden netušil ako dlho budú v ateliéri.

Joker2559

La muse Where stories live. Discover now