16.Chapitre

1 0 0
                                    

Nastalo osudné piatkové poobedie a on presne na čas vstúpil do útrob ateliéru. Amaryllis už v ňom dávno bola. So záujmom si prezerala nedokončený obraz, na ktorom bola podobizeň obnaženej Narine. ,,Ako vidím už viac nemáš problém vyobraziť seceniu,"prehovorila a hneď na to sa ku nemu prudko otočila, pričom sa okolo nej rozvírili jej zlatavé kučery. Florian naprázdno prehltol a nakoniec povedal jednoduché ďakujem. Bol tak o čarovný jej nadpozemskou krásou, že sám seba prekvapil, že vôbec niečo povedal. ,,Myslím, že by sme mali začať,"povedala a pomalým krokom sa vydala ku žltému gauču. Florian pokýval hlavou na súhlas, aj keď to nemala možnosť vidieť a vybral sa na svoje zvyčajné miesto. No po ceste si všimol, že má Amaryllis problém so zipsom na šatách, a tak sa jej vybral pomôcť. ,,Nechaj to na mňa,"prehovoril chrapľavým hlasom, ktorý vôbec nespoznával. Opatrne ho medzi prsty uchopil a zhlboka sa nadýchol. Keď bol zips úplne dole ani jeden sa nepohol. Každý z nich bol vo svojich vlastných myšlienkach. Nakoniec sa Florian neovládol, podišiel k nej bližšie. Rukou prešiel po tej jej, pričom zavadil o ramienko, ktoré pomaly sťahoval dole. Obom v ten moment bilo srdce tak rýchlo, akoby chcelo utiecť z hrude. Obaja prerývane dýchali a čakali, čo ten druhý urobí. Keď sa v ten moment rozrazili dvere od ateliéru a obaja sa prekvapene strhli.

Joker2559

La muse Where stories live. Discover now