25.Chapitre

0 0 0
                                    

Z omámenia ho nakoniec prerušilo vzlykanie bohyne. ,,Prečo plačeš mon ange?"opýtal sa tichým hlasom tak jednoduchú otázku, na ktorú sa vždy hľadajú tie správne slová. No odpoveďou mu bol, len ďalší vzlyk. Nečakal ďalej na Amaryllisinu odpoveď len ju ešte pevnejšie objal ak to bolo možné. Upokojujúco ju hladil po vlasoch a vravel jej chlácholivé slová, že všetko bude v poriadku. Tak to tam zotrvali ani sám netušil koľko. Bolo mu to však úplne jedno. Hlavné bolo, aby sa jeho dráha bohyňa upokojila. Plač pomaly utíchol. Jediné, čo po ňom ostalo boli zmočené líca zlatovlásky. ,,Všetko bude v poriadku,"opakoval stále dookola, keď jej palcami utieral zmáčané líca od sĺz.
,,Nebude,"prehovorila chrapľavým hlasom a po lícach jej začali tiecť nové slzy. ,,To máš pravdu,"ozval sa od dverí pokojný mužský hlas. Obaja sa tým smerom pozreli a Florian cítil ako mu Amaryllis skamenela náručí. Zmäteným pohľadom behal od nej ku mužovi. Ten sa zatiaľ ležérne opieral o rám dverí a výraz jeho tváre neprejavoval žiadnu emóciu. Florian absolutne nechápal ako bolo možné, že bol taký pokojný. Predsa, len objímal jeho priateľku, ktorá ešte pred malým momentom plakala. Ak by bol Florian na jeho mieste určite by sa len tak neopieral o rám dverí.

Joker2559

La muse Where stories live. Discover now