"Fényszóró és egy síkitás és a fék csikorgó hangja aztán teljes sötétség. "
Amikor fölébredtem egy fehér szobában találtam magam. Mellettem a gép egyenletesen csipogott. Amikor közölték velem az orvosok, hogy csak én éltem túl a balesetet. Egy világ tört akkor bennem össze. Elvesztettem két fontos személy az életemből. Azon a napon hallt meg bennem valami. Elvesztettem az élet felé a reményem.
Ez már öt éve történt. Már csak létezem, de belül meghaltam. Apám a munkába temetkezett, hogy elterelje a gondolatait a gyászról én a bulikba menekültem a több, mint két évig tartú depresszió után.
Megint erre a rémálomra keltem fel. Ránéztem az órára ami még csak fél ötöt mutatott. Sóhajtva kimásztam az ágyból, majd elindultam a fürdő felé. Ilyenkor már nem tudok visszaaludni. Így telnek a napjaim már hosszú öt éve. Az iskolából is kirúgtak,mert folyton vissza beszéltem a tanároknak és a diák társaimba is bele kötöttem.
Ma este megyünk bulizni a barátaimmal. Jennie, Mingyu, Mark és Jackson ezt a négy embert engedtem közel magamhoz.
Holnap kezdek az új suliban ahonnan remélhetőleg nem rúgnak ki. Eldöntöttem magamba, hogy nem fogok rossz lenni és sokat fogok tanulni, hogy majd apám áttudja adni nekem a céget egyetlen örökösként. Először nem akartam átvenni, mert nem engem illett meg, de megbékéltem vele részben. Nem hinném, hogy képes lennék egy céget elvezetni. Ha apám nem akarja, hogy csődbe menjen keres valakit helyettem. De erre kevés esélyt látok, hisz anya óta egy nővel sem láttam.
- Na végre, hogy itt vagy. Azt hittük már nem is fogsz jönni. mondja Jenn a szórakozó hely előtt állva a fiúkkal.
- Ki nem hagynám. mondom határozottan. Nem mondom nekik, hogy ez lesz az utolsó buli amibe velem jönnek, hadd érezzék magukat jól, nincs kedvem elrontani a hangulatott a döntésemmel. Élvezzük ki az utolsó bulizást közössen.
- Ez a beszéd. mondja Mark, majd már megyünk is be. Az örök már meg sem állítanak minket. Szinte itt már törzsvendégek vagyunk. Mindenki tisztel minket.
Egyenesen a párpult felé vesszük az irányt. Wonho már nem kérdezz semmit csak lerakja elénk az italainkat. Ezt már szeretem.
Jungkook szemszöge
Épp a fiúkkal vagyok egy szórakozó helyen , hogy kicsit kieresszük a gőzt. Tae és Jimin eltűntek így most csak Sugaval nézzük a mai prédánkat.
- Hé! Oda nézz. bök a fejével az ajtó irányába ahol most jön be egy vörös és egy fekete hajú, de utánuk jön még három fiú. Innen már nem is érdekelnek. Vissza fordítom a fejem a táncparkett felé ahol egy csomó dögös lány rázza magát falatnyi ruhákban.
Elindulok a bár pult felé, de Suga utánam szól.
- Hé! most hová mész?
-Piáért. mutatok a pult felé, mire vissza fordítom a fejem barátom felé, már két lány társaságában halad a tánc parket felé. Nevetve megcsóválom a fejem és le ülök a pulthoz.
- Mit adhatok? kérdezi a pultos.
- Erőset. mondom. Már vagy a harmadik körömet iszom mikor megszólalt a Dj.
- Hé emberek megjött a buli királynő. az összes ember egyszerre síkit fel.
Akit néztünk két lányból az egyik felsétál a Dj a keverő pulthoz é s lepacsizik a Dj-vel.
- Emberek kezdődjön a buli kiállt bele a mikrofonba. Az emberek egyszerre kezdenek el sikongatni. A lány jobbnál jobb zenéket rak be.
YOU ARE READING
Félre ismertelek (JJK) Befejezett
RandomEgy hétköznapi lány aki nem is annyira hétköznapi? Az iskola rossz fiúja Jeon Junkook akinek az apja egy híres cég vezetője összetűzésbe kerül egy maffia szervezettel a tudatán kivűl. Az osztály kiránduláson egy kisebb probléma adódik vajon sike...