Jungkook szemszöge
Minaval azóta a nap óta nem beszélünk amióta elhozott a suliba. Azóta eltelt egy hónap. Seon is kevesebbszer settenkedik valamiben. Sokkal többet van a köreinkben ahogy Lia is. Minat nem szoktam látni szünetekben csak órán vagy egyszer egyszer a mi helyünkön cigizni, de akkor is csak futólag látom. Amikor próbálok vele beszélgetni vagy ott hagy szó nélkül vagy elküld a picsába. Nem tudom, hogy mit tettem. Senki nem tudja, hogy miért ilyen. Lia is próbált már vele nem egyszer beszélni, de őt is elküldi. Kezdek aggódni érte, de nem csak én. Amióta megtudta, hogy Tae a gyerekkori barátja velem sem beszél csak annyit, hogy köszön neki.
Ma megyünk át Tae-hez, hogy meséljen egy kicsit Minaról. Lia is csatlakozik hozzánk. Hiába a legjobb barátnője egyben az egyetlen is, nem tud róla sokat.
Tae elmesélte, hogy minden évben legalább egyszer elmentek a tenger parthoz és ott építettek egy ember nagyságú homokvárat. Szülinapokkor egymásnál aludtak. Olyanok voltak egymásnak mintha testvérek lennének. Képet is mutatott magukról. Ami nagyon aranyos volt. Mind a ketten csücsőritettek, így mind a kettőjüknek felpuffat az arca. Nagyon aranyosak voltak együtt. Minden szabad idejüket együtt töltötték. Az óviban egy ágyban aludtak ami vicces, mert azon egy nagyobb gyerek is alig fért el nem hogy kettő. De őket ez sem zavarta csak együtt lehessenek. Aztán jött a fekete leves. Mina egyik napról a másikra megszakította a kapcsolatott Tae-val. Amit még mindig nem tud, hogy miért. Ez volt vagy öt éve.
Egyre jobban közeledünk az osztály kiránduláshoz amit minden évben megtartunk. Mindig máshova megyünk. Idén egy erdős részre megyünk ahol faházakban leszünk elszállásolva. Lesz ott egy víz esés is amiben majd tudunk fürdeni, mivel, hogy nem lesz sem áram sem víz. Olyan lesz, mintha vissza mennénk az időben.
A kirándulás napja
Mina már jobban néz az elöző napokhoz képest. A buszon leghátul ültünk Suga Choi Seon barátnője. Jimin Seon és én. Mina elöttünk ült és zenét hallgatott, de láttam egyszer egyszer, hogy elmosolyodik Tae valamelyik hülye viccén. Csoportokban beosztva a házakban. Legnagyobb szerencsémre Minaval kerültem egy házba, de ott volt még Tae, Lia, Jimin, Choi, Seon, Suga is.
A mai program az egy kis esti sütőgetés volt tábor tűznél, de az sem tartott sokáig. Ahogy a tanárok elmentek azzal az indokkal tízkor, hogy hosszú volt ez a nap és elfáradt. Persze egyik diák sem ellenkezett. Vártunk még húsz percet, majd mindenki vette elő a dugi piáját. Egészen hajnali egyik ittunk. Lassan már segg részegek voltunk kivéve Mina neki nem ártott meg pedig ő is sokat ivott. Valamelyik fiú lekapott egy lányt aki történetesen kicsit sem ellenkezett. Ott mindenki előtt kezdték el falni egymást. A fiú már úgy beindult, hogy elkezdte levetkőztetni a lányt. Ha nem szól oda az egyik fiú, hogy húzzanak gumit akkor előttünk dugja meg a csajt. Ingyen pornó. Lassan nekem is le kéne vezetni a feszültséget már öt napja nem basztam, de ezt ma megoldjuk. Megfogtam Seon kezét és a faházunk felé húztam. Nem érdekelt, hogy nem csak mi használjuk ezt a házat. Beszült voltam és még a pia is rátett egy lapáttal a kanosságomra.
Lelöktem az ágyra majd letéptem róla meg magamról is a ruhánkat. Hevesen csókoltam azajkait közben tágítottam alul, hisz nem kis mérettel rendelkezek oda lent. Mikor elég tágnak láttam gyorsan felhúztam egy kotont és figyelmeztetés nélkül belé vágódtam amit egy kéjes nyögéssel díjazott. Úgy nyögött alattam, mint egy vérbeli ribanc, mondjuk az is nincs mit szépíteni rajta. Kíméletlen tempóra kapcsoltam aminek pár percen meg is lett a következménye. Seon síkitott egyet és felakadt szemekkel élvezett el. Nekem sem kellett már sok.
Kidobtam a használt gumit és vissza húztam a ruháimat, majd befeküdtem a saját ágyamba. Seont ott hagytam az ágyán mesztelenül és kielégülten. Nem nagyon érdekelt. Lassan a többiek is nyugovóra tértek. Próbáltam ébren maradni míg bejön Mina, de nem sikerült előbb nyomott el az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Félre ismertelek (JJK) Befejezett
AcakEgy hétköznapi lány aki nem is annyira hétköznapi? Az iskola rossz fiúja Jeon Junkook akinek az apja egy híres cég vezetője összetűzésbe kerül egy maffia szervezettel a tudatán kivűl. Az osztály kiránduláson egy kisebb probléma adódik vajon sike...