3. Fejezet

85 1 0
                                    


Jungkook szemszöge

Fáradtan esek be az ágyamba. Már éppen elaludtam volna amikor apám rám ront azzal, hogy kezdjek el készülődni, mert fél óra múlva itt vannak a vendégek. Kedvetlenül felkellek az ágyról. Még mindig az eső, de most már dörög is. Remek egyre jobb lesz ez a nap is. Csak egy jó nagy alvásra van most kedvem.

Mikor végeztem rávettem magam, hogy lemenjek. Kedvetlenül tettem meg a lépcső fokokat. Már éppen kérdeztem volna, hogy hol vannak mikor megszólalt a csengő. Apa nagyon izgatott. Remélem csak az üzlet kötés miatt ilyen izgatott. A kanapén ülök mikor egyre hangosabb beszélgetés üti meg a fülem. Az ajtó felé fordítom a fejem, de az állam a padlót surólja.

 Az ajtó felé fordítom a fejem, de az állam a padlót surólja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Te??! szólalunk fel egyszerre Mina-val

- Ismeritek egymást? szólalnak fel szinte egyszerre a szülők. Nem szólunk semmit csak bólintunk. Mina mérgesen néz rám én meg csak csodálkozva nézek rá azt hittem, hogy valami szegényebb családba tartozik úgy látszik tévedtem. Nem néztem volna ki belőle, hogy Koreai egyik legnagyobb cég tulajdonosának a lánya. Látványosan végig nézek rajta. Vékony hosszú lábak keskeny csípő, lapos has. Teltebb idomok amit ez a ruha ki is hangsúlyoz. Telt ajkak. Aranyos mégis kihívó smink. Ő is végig néz rajtam, de semmi reakciót nem vált ki belőle vagy csak jól leplezi. Csábos mosolyt eresztek felé, de ő erre látványosan elfintorodik. Más lányok ilyenkor már a lábukat is szét tették volna. De ő más. Kicsit sem olyan, mint a többi lány. Ez tetszik.

- Kész van a vacsora. szólal fel apám. - Menjünk enni. Velem szemben foglal helyet.

Nem néz rám csak csendben eszik, de minden egyes nagyobb dörgésnél alig láthatóan össze rezzen. Apáink az üzletről beszélgetnek, míg őt nézem. Néha én is bele-bele szólogatok a beszélgetésbe, hogy azért tudják, hogy figyelünk
- Gyerekek arra gondoltunk, hogy a nagyobb cég érdekében és szorosabb barátság érdekében. Kezdett bele. Mr Kim.
- Hogy összeházasodhatnátok, persze csak érettségi után. Fejezi be a mondatot apám. A falat a torkomon akad. Mina meg majdnem megfullad a bortól amit félre nyelt a hír hallatán.
Szegénynek már piros a feje a köhögéstől.
- Jól vagy kincsem? Aggodalmaskodik Mr Kim
- Biztos hogy nem. Kizárt. Tiltakozik hevesen. A döbbenettől megszólalni sem bírtam ellenben Minaval ő hevesen tiltakozik a dolog ellen.
- Apa ezt mégis hogy gondoltad, hogy hozzá adsz egy vadidegenhez?
- Nem is idegen.
- Három napja ismerem csak. Makacskodik tovább. Nekem sincs innyemre annyira ez a dolog. Meg házasodni se akartam.
- Oh akkor van más fél évetek meg ismerkedni. Mondja apám.
- Ezt ti sem gondoltátok komolyan. Találom meg a hangomat.
- De nagyon is komolyan gondoltuk. Mondja apám.
- Erre majd később vissza térünk. Mondja Mr. Kim. - Inkább meséljetek mi van a suliban. Mentünk át a nappaliba egy üveg bor kíséretében.
- Csak a szokásos. Mondtam hanyagul. Többet nem is kérdezgettek folytatták az üzletről való beszélgetést. Eleinte éreztem Mina szúros tekintét magamon, de csak azért sem néztem fel, hogy bosszantsam. Láttam, hogy már a harmadik pohár borát fogyassza, de még nem látszott meg rajta. Éjfél körül indulhattak haza.

Másnap a suliba Mina késve érkezett be. Leült a padba és csak bámult maga elé úgy, mint valamelyik nap. Szünetben leültem vele szembe a fiúk is tartottak velem. Még mielőtt megszólalhattam volna belém folytotta a szót.
- Egy szót sem akarok hallani róla. Mondta ridegen.

- Most miért? bigyesztettem le az ajkaimat. - Tök jók lennénk együtt.

- Nem nem lennénk jók együtt szóval felesd is el. mondta szigorúan a szemembe nézve.

- Miért nem akarsz elköteleződni tök jó férj lennék. mondtam nagy képűen. A fiúk tányér nagyságú szemekkel néztek rám.

- Pont te lennél jó férjnek? Na ne röhögtess. nevetett fel. -Óránként cseréled a ribancaidat. Előbb halok meg mint hogy hozzád menjek , de ezt apámnak is megmondtam.

- Nem tudod mit hagysz ki. rántottam vállat.

- Nem is akarom, de legalább lesz egy Jungkook mentes boldog életem. köpte oda a szavakat. Majd fel állt és se szó se beszéd kiment a teremből. A vigyor ott ült az arcomon.

- Ez meg mi volt?

- Milyen házasság? Egyáltalán mi történt most itt? Kérdezték szinte egyszerre a srácok.

- Említettem tegnap, hogy apám egy üzleti vacsorát szervez. Ez addig rendben is volt, mert szokott ilyet csinálni. A Kim cég tulajdonosával vacsoráztunk és a lányával Kim Minaval. Az ősök kitalálták, hogy a nagyobb cég érdekében érettségi után házasodjunk össze. Na és itt koppant mind a három fiúnak az álla. Nem csodálom nekem is valami hasonló lehetett a reakcióm.

- Mi a fasz .. nyögte ki pár perc csönd után Suga. Na igen. Ilyen heves reakciót még nem láttam tőlük. A többi órán csak Minat figyeltem és így jobban megnézve elég szép lány. Minden szünetben eltűnt és becsengetésig nem is láttam.

Épp az ebédlőben ülünk egy egy csajjal az ölünkben. Mikor észre vesszük, hogy Seon épp az egyik lányt zaklatja. Mindig ezt csinálja. Viszont Minat nem látom sehol.

A lány rizsébe önti a fanta-jat és arra kéri, hogy egye meg. Hát nem szívesen lennék a lány helyébe. Valamit súg a lány fülébe ami miatt a lány eszik egy kanál rizst. Az első könnye kifolyt. Nem tudom mit mondhatott a síró lány, de Seon hirtelen felpattant és rá borította szegény lányra az ebédjét. Síri csönd lett az ebédlőben és mindenki a síró lányt nézi. Senki nem segít neki. Talán félnek Seontól? Az ebédlő néma csendjébe egy harsányt hang vett véget

- Yah! szól hangosan az ajtóból Mina és egyenesen Seonék felé veszi az irányt tálcával a kezében. - A saját súlycsoportoddal kéne kezdened nem gondolod? áll meg Seon előtt.

- Mit akarsz már megint? forgatja meg a szemét Seon.

- Hogy mit akarok? nevett fel erőltetetten. - Hogy vissza vegyél abból a mocskos pofádból és kividd a tálcám tudd egy ribanc aki itt áll előttem elvette az étvágyam. néz rá mérgesen. Seon sziszeg egyet majd leteszi a tálcáját a legközelebbi asztalra már lendítené a kezét, hogy meg pofozza Minat, de Mina gyorsabb. Megfogja a csuklójánál és kifordítja. A tálcát a nyakához rakja és elkezdi tolni az asztal felé közben a kezét nem engedi el. Seon nem tud megmozdulni sem. Látszólag Mina nem csak ott tartja a tálcát, de nyomja is a torkát.

- Ha még egyszer meglátom, hogy bántani mered fizikailag vagy akár csak lelkileg egyesével fogom kitépkedni a parókádat. Értve vagyok? kérdezi ijesztően nyugodtan. Seon rá néz a barátnőjére Eun- ra aki kapcsol és már épp lépne oda Mina-hoz, hogy leszedje Seonról, de Mina egy gyors mozdulattal megragadja a haját és taszít rajta egyet közben nem engedi el a tálcát amivel Seon tartja.Eun síkit egyet majd leesik a földre. Mina suttog valamit Seon-nak aki lenyugszik. Mina leengedi a tálcát és körbe néz össze akad a tekintetünk, de gyorsan megszakítja és oda siett a síró lányhoz. Mindenki a történést figyelte még a konyhások is. Mina levezi a kabátját, majd a lányra teríti és elhagyák az ebédlőt.

- Nem semmi csajod lesz. vereget vállon elismerően Jimin.

- Kemény csaj. bológat helyeslően Suga. Tae nem mond semmit csak az ajtó irányába néz majd se szó se beszéd fel áll majd kimegy a lányok után.

- Ebbe meg mi ütőtt? kérdezem. Csak vállat rántanak és folytatják tovább az evést.

Félre ismertelek (JJK) BefejezettWhere stories live. Discover now