Epilógus
Mina szemszöge
5 évvel később
Mosolyogva nézem az ajtóból ahogy a férjem és az alig két éves kislányuk alszik Kook mellkasán.
Az elmúlt öt évben átvettük szüleinktől a céget és egyesítettük őket. Most Dél-Koreában miénk a legnagyobb és legsikeresebb vállalata. A többiek mindenben segítettek nekünk.
A terhességem alatt a lányok nem is akartak elmozdulni mellőlem, de megnyugtattam őket, hogy minden rendben van, de belül én is aggódtam, mert azért nem volt könnyű. Apa is sok mindenben segített és tanácsokkal is ellátott minket. Mert neki már van tapasztalata gyerek nevelésben. Sok időt töltünk a többiekkel is. Mivel MinHee még kicsi így nem nagyon visszük még sehova. A többiek szoktak átjönni amit egyikünk se bán. Nagyon szeretik a kislányt. Végül Jennie lett a keresztanyuka és Tae lett a keresztapa.
Az esküvőnk is csodálatos volt. Apa kísért az oltárhoz ahol életem szerelme várt könnyes szemmekke. Ki is nevettem amiért ilyen érzékeny, de én sem voltam különb én is elpityeredtem a végére. Mark és Seon egymásra találtak. Egyik sem a hosszú kapcsolatok híve, de ezért illetek össze. Csak egyszer volt egy nagyobb veszekedésük amit hála nekem nem lett rossz vége azóta is együtt vannak. Jackson elkezdett randizgatni egy aranyos lánnyal. Aki orvosnak tanul egy neves egyetemen. Mingyu és Jennie hát ők Mingyu és Jennie. Úgyan sokat veszekednek apróságokon, de mindig szexbe végződik a civakodásuk. Choi is Jimin szét mentek egy teljes hosszú évre ami egyikőjük nem sem tett jót. Szerencsére ezt is meg oldottam. Mivel már nem bírtam nézni a szenvedésüket egy roppant jó tervel álltam elő amit férjemmel is megosztottam. Én felhívtam Choit, hogy át kéne jönnie vigyázni kicsit MinHeere, mert el kell szaladnom kicsit elintézni valamit Kook meg tárgyalos van a többiek meg nem érnek rá. Örömmel igent mondott, hisz imádja azt a kis tündért. Közben Kook felhívta Jimint azzal az indokkal, hogy sürgősen át kell jönnie. Nem mondott semmilyen indokot, hogy miért, és Jimin jó barát hívén á t is jött. Átbeszéltek valami üzlettel kapcsolatosat, hogy ne legyen annyira feltűnő. Kook beküldte a társalgóba egy papírért. megszólalt a csengő és Kook elbújt mert most ő egy "tárgyaláson" van beengedtem Choit mindent elmondtam neki, hogy max 20 perc és itt vagyok, ha felébredne akkor van neki tej a hűtőben, de mielőtt adna neki kicsit melegítse meg. Minden fontos tudni valót elmondtam neki, majd a társalgóba vezettem. Mit sem sejtve besétált, de amikor észre vette bent Jimint ki akart jönni, de én rájuk zártam az ajtót azzal az indokkal, hogy addig nem engedem ki őket amíg ki nem békülnek. Kookal össze pacsiztunk és mosolyogtunk, de az csak addig tartott amíg kiabálást nem hallottunk a szobából és egy nagy csattanást utána csend. Oda mentünk hallgatózni, hogy nem-e ölték e meg egymást, de igen csak intenzív hangokat hallottunk. Ez gyors volt. gondoltam magamba. Ha ez kellett, hogy újra boldogok legyenek akkor máskor is felajáljuk a társalgót. Tae nemrég kérte meg Lia kezét. Ők is boldogok egymás mellett. Suga maradt a régi csajozós énjénél, de észre vettem, hogy már nem mindenkivel fekszik le csak egy bizonyos lánnyal. Tudom én, hogy ő lesz neki az igazi, mert egyszer sem fekszik le kétszer ugyanazzal a lánnyal, de ő más. Ezt neki is megmondtam, de letagadta. Egy hónapig győzködtem, hogy hívja el egy randira és lesz ami lesz. A hülye is látta, hogy nem közömbösek egymásnak, de mindkettő olyan makacs, hogy nem merték bevallani egymásnak.
YOU ARE READING
Félre ismertelek (JJK) Befejezett
RandomEgy hétköznapi lány aki nem is annyira hétköznapi? Az iskola rossz fiúja Jeon Junkook akinek az apja egy híres cég vezetője összetűzésbe kerül egy maffia szervezettel a tudatán kivűl. Az osztály kiránduláson egy kisebb probléma adódik vajon sike...