Alexander Tom Licciardi oğluna telefonu hopörlere vermesini işaret etti.
Karşıdan bir erkek sesi geldi
-"Merhaba ben *****hastanesinden arıyorum adım Görkem arşiv kayıtları düzenlenirken 17 yıl önce doğumda 2 bebeğin karıştırıldığı tespit edildi.
O gün hastanede 3 kız doğumu gerçekleşmiş o yüzden 2 gün sonra saat 11.00'da hastaneye bekleniyorsunuz iyi günler tekrardan kusura bakmayın."
dendi ve telefon kapandı.
Bir süre hiç kimse konuşmadı sessizliği bozan dedeleri oldu
" - Napoli sen benim torunum benim kızımsın böyle Birşey olamaz hazırlanın 4 saat sonra Türkiye'ye gidiyoruz ve DNA testini yaptırıyoruz."Napoli gözünü ilk dedesine sonra babasına ve en son abisine çevirdi abisi çok duygusaldı yine gözleri dolmuştu.
Derin bir nefes alıp söze girdi
" - Dede ben senin mükemmel torunun, babamın güzeller güzeli ve abimin biriciğiyim.
Ben Napoli Maria Licciardi'yim.
Gidip test yaptıralım.
Sonuç ne çıkarsa çıksın siz beni bırakmadığınız sürece ben sizi asla bırakmam hem sizde beni bırakamazsınız.
Bırakmazsınız sizde dimi?..."Uzun süre sonra 13 yıl sonra tüm ailenin ilk defa gözleri dolmuştu.
Hepsi masadan kalktı ve Napoli'yi sarmaladılar.
" - saçmalama Napoli biz bir aileyiz biz bir markayız unuttunmu sen bizim bir parçamızsın sen olmazsan ne aile kalır ne de "SATANA" şimdi yeter bu kadar duygusallık hadi hazırlanmaya "
Hepsi ayrıldı ve odalara dağıldılar.
Herkes odalardayken 3 erkeğin akıllarında da tek Birşey vardı o da asla Napoli' den vazgeçmeyecekleriydi......
~Son~
>Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
>Ailesinin tepkileri peki 👏👏
>Lütfen yıldıza basın 👈
>Arkadaşlar yıldıza basarmısınız lütfen🙏👈
>bol bol yorum yaparsınız gerçekten çok iyi olur 5 sny bile almaz sadece bir yıldız ve yorum bence siz ya da sen beni kıramazsın 😘🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏