Bölüm~8~

5.2K 276 56
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın😚

NAPOLİ MARİA LİCCİARDİ 'den :

Dna testini yaptırdıktan sonra hastaneden çıktık.

Tek bir pürüz dışında sıkıntısız geçmişti.

Hastanede doktor bozuntusunu öldürmüştük, tabiki haksız yere değildi biz suçsuz insanlara elimizi sürmezdik.

Odada arayan sağ kolumdu sevkiyatımız patlatılmıştı bu sevkiyat çok önemliydi sadece kısıtlı kişilerin haberi vardı.

Yalnızca maddi bir kayıp değildi mesele,

Silahlar, patlayıcılar, bıçaklar hepsi özel üretim üzerinde bize ait olduklarına dair simgeler vardı bu yüzden her ne kadar üst mevkilerde adamlarımız olsada bu olaydan sıyrılmamız zor olacaktı.

Bir süre göz önünde olmamamız gerekiyordu.

İtalya'da ki mitler, ajanlar, polisler ve daha bir çok kişi en ufak bir açığımızı arıyorlardı.

Karıştırılma mevzusu, bu olay herşey üst üste gelmişti ayrıca üstelik bunlar yetmiyormuş gibi en güvendiklerimizden oluşan grubumuzda bir hain vardı baskının yapılmasının tek sebebi içimizdeki köstebekti...

Odadaki aileye farkettirmeden göz gezdirmiştim onlara benziyordum zaten sonucuda tahmin etmiştim babam dedem ve abimle özel bir iletişim şeklimiz vardı gözlerimizle sözsüz bir şekilde konuşabiliyorduk.

*nasıl ya?* dediğinizi duyar gibiyim...

Yeraltında ki işlerimiz ve iş dünyasındaki konumumuzdan dolayı oldukça fazla rakibimiz var.

Bu zamana kadar sık sık saldırıya uğradık kaçırıldım, kaçırıldık bu yüzden dedem göz merceğimize özel üretim olan bir kalıcı lens üretti.

Bu lens sayesinde yerimiz hemen belirlenebiliyor ya da merceğin içindeki kodlar sayesinde iletişime geçebiliyoruz.

Şimdi salonda oturup ne yapacağımızı düşünüyorduk.

Dedem "-Şuan bu durumda İtalya'ya dönmemiz bizim için büyük bir sıkıntı olur. En azından 4-5 ay Türkiye'de kalmamız daha iyi olur." dedi

Babam "-Dedenize katılıyorum biraz burada kalmamız en mantıklısı avukatlardan aldığım bilgilere göre Napoli İtalya da reşit gözükse bile burada hala reşit değil bu da dava açarlarsa seni alabileceklerini gösteriyor. Eğer seni isterlerse mecburen reşit olana kadar onlarda kalman gerekir. Biz seni yalnız bırakmayız onlara yakın bir eve yerleşiriz bu sürede hem İtalya daki işler yoluna girer hemde biz buradan dönene kadar sen reşit olursun ve eski hayatımıza döneriz. 5 aylık bir tatil gibi düşünebiliriz. " dedi.

"-Bencede haklısınız bende böyle düşünüyordum. " dedim

Uzun konuşmaları, daha doğrusu konuşmayı sevmezdim hatta bazı insanlar dilsiz olduğumu bile düşünürdü. Ailemle zaten gözlerimizle iletişim kurabiliyordum. O yüzden diğer insanlarlada mecbur olmadığı sürece minumum konuşup kısa keserdim.

~~~~~~~~~

Saygıner Malikanesi'nden:

Salondaki herkesin gözü Melis ve Dağhan da idi.

15-20 dakikadır bilgisiyardan hızlı hızlı birşeyler yapıyorlardı bu arada ikisinin ağzından "-Oha, vay anasını, siktirrr...." gibi sözler çıkıyordu.

En sonunda Hakan bey dayanamayıp
"- Ne oluyor niye küfredip duruyorsunuz, neler buldunuz, hadi artık..." diye hızlı hızlı konuştu.

Melis bilgisiyarı masaya bırakıp "- Ohh be sonunda bitti yalnız bulduklarmız pek iyi şeyler sayılmaz" dedi

Barlas "-Televizyona bağlayın bizde görelim" dedi.

Dağhan onaylayıp ekranı tv ye bağladı

İlk başta Napoli'nin fotoğrafları çıktı

Fotopraflara bakan herkes çok güzel bir kız diye düşündü.

Karan 'da onlardan farksızdı bu kız çok güzeldi melek gibi bir kız diye düşündü içinden

' az önce melek dediği kızın şeytan olduğunu bilmeden... '

Melis konuşmaya başladı
"- Tam adı Napoli Maria Licciardi, Yeraltında bayağı tanınan ve korkulan birisi babası, dedesi ve Napoli'ye SATANA adı verilmiş türkçede Şeytan anlamına geliyor fazla konuşmayı sevmezmiş hatta hiç denecek kadar az konuşurmuş. İnsanlar onların gözleri ile konuştuklarını söylüyorlar. Ailecek çok fazla gizemliler. Aşırı derecede Simetri hastası. Bıçaklar hassas noktası babası ve dedesi ile birlikte büyük bir bıçak koleksiyoneri ayrıca bıçak ustası olarak biliniyorlar. Bu arada abisi Yeraltında işlerinde yok sakin bir hayat yaşıyor. Ayrıca Napoli alkol bağımlısı sanırım bu da babası ve dedesinden gelen bir alışkanlık. İtalya da reşit görünüyor ama Türkiye de hala reşit değil. 11 dil biliyor. 2 saat önce yapılan bir habere göre çok önemli Bi sevkiyatları patlatılmış kısaca şuan başları belada diyebiliriz. Çok fazla düşmanları var. Aslında kız kısaca babası ve dedesinin kopyası diyebiliriz tüm alışkanlıkları aynı. Ha bu arada iki tane canavarımsı köpeği var tamamen savunma ve öldürme üzerine eğitilmişler. Son olarak yutkunarak Lale Hanıma baktı "-lale teyze seni üzmek istemem ama ne kadar doğru bilmiyorum ilk cinayetinin kurbanı annesi olmuş"

Salondaki ler duydukları ile şok olmuştu.

Kesinlikle böyle bir kız beklemiyorlardı.

Lale hanım akan gözyaşları ile birlikte "-n..ne demek an.annessini ö.öl.öldğrmüş" dedi

Melisa lafa girip" -Öldürmemiştir Lale teyze yalan haberdir, yalandır dimi Hakan amca " dedi onay beklercesine

Hakan bey" - Tabi yalandır karalama haber yapıyorlar sen canını sıkma hatun" dedi

Ardından yeni aklına gelmiş gibi "-Kemal ben bugün sizide unuttum saat geç oldu bugün burada kalın yarın işleri konuşuruz" dedi

Kemal bey Hakan beyi kafasıyla onayladı.

Bir süre sohbet ettikten sonra herkes yataklara gitti ve gün bitmiş oldu....

~~~~~~~~~~~~~

Barlas Saygıner 'den:

Sabah Karan ve ailesi ile birlikte Ece' siz mutlu bir güne başladık.

Diğer kız umrumda bile değildi olmasada olurdu.

Hep birlikte kahvatıya oturup yemek yemeğe başladık.

Biz yemeği bitirmiş sohbet ederken dışarıdan çok fazla ses gelmeye başladı.

Evdekilerde bu sesten rahatsız olmuş olacak ki babam ayağa kalkıp kapıya doğru gitti bizde arkasından.

Bahçeye çıktığımızda yan eve birisi taşınıyordu.

Fakat dikkatimi çeken kapıdaki yabancı plakalı araçlar ve bir sürü koruma oldu.

Karan "- Kim taşınıyor haberiniz varmı bu kadar koruma çok fazla hiç normal değil" dedi.

Başımı Karan ı onaylarcasına salladım.

Bu sırada birbirinden lüks 4 yabancı plakalı araç peş peşe içeriye girdi.

Arabadan çıkan kişilerle şok olmuştuk.

Şaka mıydı bu?

Ne yani buraya mı taşınmışlardı?

~Son~

>Eveeet uzuuun bir bölümle karşınızdayımm

>Bölüm hakkında düşünceleriniz 👉👉👉

>Licciardi lerin iletişim şekilleri💅💅

>Napoli nin annesini öldürmesi 😶👉

>peki ya yan evlerine taşınmaları mvgmgmgm

>Arkadaşlar oy verip yorum atarsanız çok mutlu olurum 🙏🙏🙏🙏

>Şimdiden teşekkür ederim 😚😘

>5 saniyeni almaz siz ya da sen hemen yıldiza basıp yorum yaparsan çok mutlu olurumm🙏🙏🙏🙏🙏

POLİNA'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin