Dağhan Saygıner'den (2.abi)
Doktorun odasında 3. ailenin gelmesini bekliyoruz.
Karşımdaki aileye baktığımda kızın bize benzemediği çok belliydi,
Muhtemelen bu kız değildi.
Ben böyle düşünürken kapı çaldı.
Sonunda teşrif etmişti diğer aile...
"Gel" sesi geldikten sonra içeriye zengin oldukları belli olan 4 kişi girdi.
Valla ne yalan söyleyim bakışları insanı ürküten cinsten boş ve soğuktu.
Kıza baktığımda kimseye bakmadan direk köşedeki sandalyeye geçti
Kız Barlas abime benziyordu
Yanındaki iki köpeğe baktığımda birden yutkunma hissiyle doldum
Dışarıdan bakıldığında bu aile "dostum ben tehlikeliyim diye resmen bağırıyordu".
Diğer aileye baktığımda onlarında benden farklı düşünmediğini yüz ifadelerinden anladım.
Herkes birbirine bakarken sessizliği bozan doktorun "köpekleri dışarı çıkarın" sesi oldu.
Bu lafın üzerine köpekler 2 kere havladı ardından kız konuştu
-"onlara köpek denilmesinden hoşlanmazlar bende bana emrivaki yapılmasından hoşlanmam o yüzden üzgünüm çıkartamam."Doktor göz devirip bişeyler mırıldandı ardından kapı çaldı ve içeri hemşire girdi.
Hemşire ilk "Yılmaz" ailesinden kan örneği aldı,
Sonra
Babam ve annemden,
Sıra "Licciardi" ailesine gelince adının "Giovanni" olduğunu öğrendiğim adam siyah ceketini çıkardı ve gömleğinin kolunu sıyırdı hemşire iğneyi koluna yaklaştırdığında birden bağırdı ve eli titremeye başladı ne olduğunu anlamadım.
Kızın baktığı yere bakınca adamın belinde özel tasarım olduğu belli olan 2 tane bıçak ve özel üretim bir silah vardı.
Adam yüzünü buruşturup iğneyi hemşireden aldı ve kendi kanını kendi aldı.
Hemen sonrasında "Napoli" denen kız kollarını açıp babasına baktı, babası kendine yaptığını tekrarlayıp kızının kanını aldı ve hemşireye uzattı.
Hemşire titreyen elleriyle kanları alıp 2 saate sonuçların çıkacağını söyledi ve dışarı çıktı.
*
*Bahçede biraz oyalandıktan sonra yukarıya çıktık diğer iki ailede buradaydı herkes sessizce otururken "Napoli Maria Licciardi" 'nin telefonu çaldı.
Telefondaki isme baktığında kaşları çatılı.
"Pablo" dedi babasına bakarak ardından telefonu açıp sesi dışarı verdi.
Bu sırada biz ve diğer ailenin gözü onlardaydı.
İtalyanca birşeyler konuştular ve telefon kapandı İtalyanca bilmiyordum ama yüz ifadelerine bakılırsa iyi bişey olmadığı belliydi ama abim italyanca biliyordu.
Ona döndüm onunda kaşları çatılmıştı ne oluyordu?....
Ardından senkronize bir şekilde kız, babası ve dedesi ceplerinden içki mataraları çıkarıp içtiler sonra yine aynı anda ceplerine koyup ceplerinden bıçaklarını çıkardılar.
Sanki bunu hep yapar gibi 3'üde aynı anda bıçaklarını ellerinde çevirmeye başladılar.
O sırada doktor geldi ve sonuçların çıktığını söyledi.
Ece hemen lafa girip sinir bozucu sesiyle "doktorğğ ağçç artıığk sonuçlarığ artıkğ gerçekğ ailemeğ kavuşayıığm"dedi.
Doktor yüzünü buruşturup sonuçları okudu.
Ece Saygıner %99.000 Giovanni Licciardi'nin kızıdır.
Napoli Maria Licciardi %99.000 Hakan Saygıner'in kızıdır.
Dedi...
Açıkçası sonuçların böyle çıkacağını tahmin etmiştim.
"Yılmaz" ailesi odadan çıktığı zaman,
Abisi bize bakıp "biraz sonra olacaklar adına kusura bakmayın." dedi anlamayan bakışlarla ona baktığımızda dedesinin sözü duyuldu,
-"Torunum başkasının torunu olamaz. " dedi ve tehlikeli bir şekilde sırıttı.
Sonra babası lafa girdi,
-"Napoli benim kızım her zamanda öyle kalacak." dedi. Özellikle babama bakarak.
En son Napoli söz aldı,
Bize bakarak,
-" Kusura bakmayın ama benim ailem zaten yanımda size kızınızla mutluluklar." dedi.
Sonra 3'ü birden doktora döndü,
Herşeyin bir bedeli olduğu gibi ihanetin de bir bedeli vardır dediler.
Ellerindeki bıçakların dönme şiddetini arttırdılar,
Ve...
Bıçakların 2'si kafasına 1'i kalbine olmak üzere 3 bıçak aynı anda doktorun bedenine girdi.
Sonra bize bakıp bişey olmamış gibi sırıtıp odadan çıktılar.
Bu sırada köpek demeye bin şahit canavarlar yere düşen doktorun bedenini parçalara ayırmış, kanlı dişleri ve kızarmış gözleriyle bize bakıp havladılar ardından onlarda sahibinin peşinden gidip gözden kayboldular.
Arkalarında şaşkın bir Saygın ailesi ve çığlık atan bir Ece bırakarak...
~Son~
>Evvett bu bölüm biraz uzun oldu. Bölümlerin kısa olduğunu bende biliyorum ama sizi sıkmamak için kısa yazmayı tercih ediyorum bölümler git gide uzayacak merak etmeyin<3😚
>Telefonda ne haberi aldılar...
>Doktoru neden öldürdüler ne ihaneti...
>Neyseeeğ bu günlük bu kadar yarın görüşürüüzz👈
>Yorum yapıp, oy verirseniz çok mutlu edersiniz şimdiden teşekkürler😊
>Gelecek bölümler için fikir verebilirsiniz muahh...