UYARI!! Eğer kan ve ağır etkenlerden etkileniyorsanız sonlara doğru bırakmanızı rica ediyorum.
Parti Günü
İnsanlar aslında kendilerinden başkasını önemsemez, herkes kendi çıkarları peşinde koşar. Eğer karşınıza dediğimin aksine biri çıkarsa o kişinin değerini bilin çünkü o kişi hiç bir zaman çevresinden istediği sevgiyi görememiştir ve kendi sevgisini herkese vermek için elinden geleni yapar. O sizi ne kadar önemsiyorsa onun iki misli değer verin ona,çünkü ben çevremdekilerin değerini hiçbir zaman önemsemedim ve hepsi elimden kayıp gitti tıpkı bugün olacak ikinci kaybım gibi.
Okuldaki herkes şu zamana kadar olacak en iyi parti diyordu sanki daha eskilerini gördülerde böyle konuşuyorlar. Annem partiye gitmeme pek olumlu gözle bakmamıştı. Ama onu ikna eden neydi bilmiyorum daha sonra izin vermişti. Partiye bir kaç saat kala Dohyon ve Sunoo ile anlaşmıştık. Sunoo bizi arabası ile alacak o şekilde gidecektik partiye. Kıyafetlerim hazırdı, sadece anneme yemek hazırlayacaktım. Zaman bu şekilde geçerdi ne de olsa.
Annemin yemeğini hazırlamış yukarıya giyinmek için çıkmıştım. Partiye nasıl gidilir cidden bilmiyordum bu yüzden çok şık olmada partiye uyum sağlayacak bişeyler giymiştim. Sadece özel günlerde sıktığım parfümümü de sıktıktan sonra aşağıya indim. Anneme bir not bırakıp evden ayrıldım bu akşamda muhtemelen hastanede olacaktı ama geldiğinde de rahat etmesi için elimden geleni yapmıştım. Kapının önünde çıktıktan bir kaç dakika sonra araba gelmişti. Araba farklıydı o zaman dikkatimi çekti,araba Sunoo'nun değil Dohyon'undu arabayı da zaten Dohyon kullanıyordu.
"Benim suçum değin Nam Dohyon babam izin vermedi,elimden geleni yaptım almak için hararetli kavga bile ettik ama izin vermedi. Ve evet diğer sorunu da yanıtlayayım kendi arabam için izin almak zorundayım." arabaya girdiğimde ikili kavga ediyordu. Muhtemelen Sunoo'nun babası gene izin vermemişti."O zaman bize tutamayacağın şeyelerin sözünü verme Kim Sunoo bu kaçıncı sözünden dönmen. Sonra aileme karşı ben mahçup oluyorum yalan söylemiş, durumuna düştüğüm için." Bu konuda Dohyon haklıydı Sunoo hep böyle yapardı bizi eve davet ederdi son dakika ya benim evimde ya da Dohyon'un evinde buluşurduk.
"Bence Dohyon haklı Sunoo en azından son dakika bile haber verecek olsan söz verme,son dakika herşey kesinleşince haber ver en azından. Biz sorun etmeyiz ama başka bir ortama girdiğinde çok fazla dedikoduya,eleştiriye mağruz kalırsın Sunoo." Sunoo bizden 1 yaş büyük olmasına rağmen ondan daha olgunduk belli etmese de bu onun sinirini bozardı gözlerinden anlamak zor değildi.
"Donghyuck Hyung da gelecek mi bu arada." konuyu değiştirmek için sormuştum çünkü Dohyon çok sinirliydi."Evet gelecek ama beni almayın dediği için partide buluşacağız. Bu arada fark etmedim değil Yang Jungwon çok yakışıklı olmuşsun." Çok yakışıklı olmuşşun dertken göz kırpmıştı. Başta sinirli çıkıyordu sesi ama sonra benimle konuştuğu için yumuşamıştı muhtemelen."Nam Dohyon utandırıyorsunuz beni." şaşkın bir şekilde utanıyormuş gibi yaptım. İkimizde kahkahalarımızı tutamamıştık."Of siz manyak mısınız nesiniz." derken öpücük yollamıştı Sunoo."Sen sus Kim Sunoo hem suçlu hem güçlü birde minnoşluk yaparak birşey olmamış gibi davranma burda bana." Dohyon birini kolay kolay affetmezdi kendi de her zaman derdi hatta en nefret ettiğim huyum diye ama vazgeçemezdi de."
"Nam Dohyon abartma tamam Sunoo'da anladı suçunu bir daha yapmaz demi Sunoo." Sunoo ilk anlamasada masumca başını sallamıştı. Dohyon'da bir zahmet affetsin artık.
Partiye gelmemiz 45 dakika sürmüştü hem şehrin çıkışındaydı parti yapılacak ev hemde Dohyon ehliyeti olmadığı için bizi polis kontrolü yapılmayan yerlerden götürmüştü. Evet hiç birimizin ehliyeti yoktu kaçak kullanıyor gibi bişeydik. Ama burda çoğu genç zaten öyle yapardı. Zaten durumu iyi olan aileler hiç şüphe etmez iyi para döker sustururdu herkesi. Dohyon arabayı park ettiği sırada. Jake'te gelmiş o da arabasını park etmişti. Hepimiz arabadan aynı anda çıkmıştık. Jake'in arabasından Sunghoon Hyung,Kai ve Jeongin Hyung çıkmıştı. Jay Hyung'da çıkar mı diye beklemedim değil ama gelmemişti. O sırada Donghyuck Hyung bana seslenmiş onların yanına gitmiştim.