Giriş

98 4 18
                                    

"Bazen yanındakiler senin evini başına yıkmak isterken, bazen de kilometrelerce uzaktaki biri senin evin olur..."

࿔᭬ৡ⃪꫶⃗၇͜ᩘ🦋͜ᩘ၇⃪⃖ৡ࿔

Üzerimdeki yeni elbiseyi incelerken eteklerini tutup kendi etrafımda birkaç kez döndüm ve kısık sesli bir şarkı mırıldandım.

Şarkı söyleyen sesimin arasına, telefonumdan gelen bildirim sesi karışırken şarkı söylemeyi bıraktım ve yatağımın üzerinde duran telefonuma uzandım. Açma tuşuna basıp telefonu açtım.

*İnstagram'dan bir yeni mesaj.*

Kaşlarımın çatılmasına engel olamadım. Ben? Biri bana mesaj mı atmıştı? Bana ailem dışında kimse mesaj atmazdı ama onları da birkaç yıl önce kaybettiğime göre mesaj atan kişi kimdi? İlk başta mağazalardan gelen indirim ya da kampanya mesajlarından biri olduğunu düşünmüştüm fakat hiçbir mağaza, sosyal medya hesabından indirim mesajı atmazdı... Beklemeden instagram'a girip mesaj isteklerini açtım.

*ekinnkarahanli hikayene yanıt verdi.*

Ekin Karahanlı... Kimdi bu? Bildirimin üzerine tıkladım ve mesajını açıp okudum.

ekinnkarahanli : elbise yakışmış :)

Çatılan kaşlarım yavaşça havalandı mesajı okuduktan sonra. Dün akşam attığım story'e yanıt vermişti. Mesajı atan kişinin profil resmine tıklayıp hesabına girdim. Çok takipçisi yoktu ve hesabı açık değildi. Profil resminde ise aynada çektiği bir fotoğraf vardı. Yüzü çok net değildi ama görebildiğim tek şey, gece karası saçlara sahip olduğuydu. Saçları simsiyah ve dağınıktı. Bir de... Fazla güzel. Daha önce hiçbir erkek ilgimi çekmemişti fakat onun saçlarına dokunmak istemiştim tam da şu an.

Kafamı iki yana sallayıp profilinden çıktım ve ona yanıt yazdım.

oykuaslan : sen kimsin?

Mesaj sayfasını kapatmadan yatağa oturdum ve beklemeye başladım. Bir yandan da ayağımı yere vurup ritim tutuyordum. Dakikalar sonra gördüğüm 'yazıyor' görüntüsü ile pür dikkat ekrana bakmaya devam ettim.

ekinnkarahanli : öylesine biri.

Gözlerimi devirdim. Gerçekten almak istediğim cevabın bu olduğunu mu düşünmüştü yani?

oykuaslan : şaka mısın sen? Öğrenmek istediğim şey öylesine biri olduğun değildi. Kim olduğunu soruyorum...

Mesajım anında görüldü oldu ve o da yazmaya başladı. Az sonra ise mesaj geldi.

ekinnkarahanli : neden bu kadar gerginsin?

Çıldıracağım. Evet, sahiden çıldıracağım. Ekranı kırmak ister gibi mesaj yazdım.

oykuaslan : gergin değilim.

Evet, kısa ve oldukça net olan bir mesaj. Bence bu sefer saçma sapan bir şey yazmayıp cevap verecek... Mesajımı gördü. Aradan neredeyse bir dakika geçti ve yazmaya başladı. Ardından ise saniyeler içinde yanıt geldi.

ekinnkarahanli : aldığım ceketin cebinde ufak bir kağıt parçası buldum ve kağıtta kullanıcı adın yazıyordu. Ben de yazmak istedim. Rahatsız ettiysem kusura bakma.

Gözlerim kocaman açılırken sanki o duyacakmış gibi "hayır, hayır!" dedim hızla. Ardından anlıma vurdum. Aptal gibi onunla konuşmuştum ama o beni duymuyordu. Hızla mesaj yazmaya başladım ve ona her şeyi kısaca açıklamaya çalıştım.

oykuaslan : hayır, rahatsız etmedin. Evet, o kağıdı ben koydum mağazadaki ceketin cebine. Arkadaş edinmek için yaptığım bir şeydi bu. O gün AVM'de bir çok yere bırakmıştım o kağıtlardan. Ama senin dışında kimse yazmadı.

Mesajımı gördü ama cevap yazmadı. Dakikalarca ekrana bakıp bekledim. Onu beklerken üstümü değiştirdim, masamı düzenledim, camı açıp dışarıda oynayan çocuklara baktım. Ama o yazmadı. Umudu kesip telefonumun dakikalardır açık olan ekranını kapattım ve telefonu yatağın üzerine fırlattım. Akşam yemeği yememiştim, yemek hazırlamam gerekiyordu.

Tam odamdan çıkıyordum ki duyduğum bildirim sesiyle resmen U dönüşü yapıp yatağımın üzerine zıpladım ve telefonumu elime alıp açtım.

ekinnkarahanli : :)

ekinnkarahanli : tanıştığıma memnun oldum Öykü.

Mesajı okuduktan sonra ise yaptığım tek şey gülümsemek oldu.

Ve o kağıt parçası, benim tüm hayatımı değiştirdi...

Bir Sen Bir BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin