Güzel geceler canlarım,
Bu sefer hem içinizi ısıtmaya hem de gözlerde bir damla yaş bırakmaya geldim.
Nasıl gidiyor kitap? Böyle günlük bölümler hoşunuza gidiyor mu?
Bana çok iyi geldi valla yalan yok, tatlış tatlış ılık süt gibi akıveriyor :p
Susuyorum ve sizi öpüyorum.
Keyifli okumalar,
E.Ç
***
Don't go yet.
***
BÖLÜM 12:
Camila
Rüya... yaşadıklarım kesinlikle buydu. Caja Negra'ya gittiğim o gece bir hayal aleminde sıkışıp kalmıştım ben ve şimdi çıkamıyordum. Hoş, neden çıkmak isteyeydim ki zaten. Gün bitmesin diye dua ederek başlıyordum her sabaha. Saniyeleri saliselere bölüyordum kaçırdığım tek bir an, hafızama almadığım tek bir anı kalmasın diye. Birkaç gün öncesine kadar boş bir küvetin içinde ağlayan ben değildim sanki. Tek bir gece iyi kötü ne varsa silivermişti geçmişe dair ve ben yeni bir hayal aleminde, gökyüzünde süzülüyordum.
Benimle eve kadar yürümüştü Shawn şarkısını çaldığımız gece. Ertesi sabah Nana'ya kurabiye almak için pastaneye gelmiş, ama benimle kahve içmeden gitmemişti. O akşam yeniden verandamızdaydı. Şarkısını söylerken biri bizi video çekip internete yüklemişti ve gelen yorumları göstermeye gelmişti bana. Çocuk gibi mutlu ve heyecanlıydı yanımda. Neredeyse sabaha kadar oturmuş, çalmış, söylemiş, muhabbet etmiştik.
Yıllarca kafamda kurduğumdan farklıydı onunla vakit geçirmek. Bir kere hayal değil, gerçekti ilk kez. Benim düşündüğüm diyaloglarla değil Shawn olarak karşılık veriyordu sözlerime. Çok garipti bu. Ve çok muhteşem. Her ağzını açtığında onunla ilgili yeni bir şey keşfediyordum. Her hareketi yeni bir odanın kapısını açıyordu girmek, araştırmak istediğim.
Benim kadar mutlu olabilir miydi bilmiyordum, ama yanımdayken o da keyif alıyor olmalıydı. Bir şekilde yollarımız devamlı kesişiyordu günün farklı anlarında. Ve geceleri Nana'nın ya da bizim evin verandasında müzik bir araya getiriyordu bizi. Onunla yazmak, onunla söylemek, onunla çalmak... ikimiz için de daha önce hep eksik bir şeyler vardı da ancak tamamlanmıştı sanki. Kaç yarım şarkıyı birlikte adam etmiştik, kaç yeni besteye başlamıştık üç dört gecede bilmiyordum. Umurumda da değildi. İnce hesaplar değil duygular yaratıyordu tüm güzellikleri.
Ah Shawn... Ayaklarımı yerden kesip beni bulutların tepesinde bırakıvermişti. Bir gün oradan inmem gerekirse tepetaklak yere çakılacağımın farkındaydım elbette. Her rüya gibi bunun da bir sonu gelecekti muhtemelen. Başta Lucy, sonra Lea, biraz da Rose'un tatlı tatlı beni uyarmaya çalışıyor olmasının nedeni bu olmalıydı. Babam bile kendimi çok da kaptırmamamı ima eden sözler söylemişti laf arasında. O kadar geçti ki tüm bu uyarılar için. O kadar kaptırmıştım ki kendimi.
"Şimdi çocuğun içine düşeceksin Cami," diye azarladı Lea kolumu cimcikleyip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAYIP AŞK ŞARKISI
Romance***YAZ HİKAYELERİ 2021 YARIŞMASI KAZANANI*** ------- Kural bir... İçkiliyken sakın video çekmeyin! Kural iki... Eğer bir video çektiyseniz onu sakın internete yüklemeyin, yüklettirmeyin! Ve kural üç... Asla ama asla ilk şarkınızı milyonların sevgili...