WARNING: This chapter is a biiiiiiit smutty oops sorrynotsorry
POV Teuntje
Ashton glimlacht naar me en drukt een kus op mijn lippen. 'Ik beloof het je, je krijgt er geen spijt van.' zegt Ashton en kust me weer. Onze lippen bewegen tegen elkaar aan en niet veel later voel ik Ashton zijn tong over mijn onderlip gaan. Ik doe mijn mond een stukje open en zijn tong vind al snel die van mij. Onze tongen bewegen ruw om elkaar heen. Als ik eerlijk ben, heb ik zijn lippen gemist. Ze zijn heel zacht maar toch ook weer een beetje ruw en dat voet heel fijn. Na een paar minuten trekt Ashton terug. 'Wil je verder gaan met les drie?' vraagt hij lief. 'I-is goed.' antwoord ik zacht. 'Maar, eigenlijk moeten we allebei ons shirt uit. maar als je dat niet wil dan hoeft het niet.' zegt Ashton. 'E-ehm... ik doe mijn shirt wel uit.' zeg ik zacht. 'Het hoeft niet als je niet wil, hé. ik wil je niet pushen.' zegt Ashton. 'Nee, echt, het is oké. maar ik ben wel een beetje zenuwachtig.' zeg ik. 'Het komt goed, ik ga je heel fijn laten voelen.' glimlacht hij. 'Als ik iets doe wat je niet wil dan zeg het maar.' zegt hij. Ik knik en sta op. Ik trek mijn shirt uit. Ashton kijkt me met wijd open ogen aan. Onzeker kijk ik weg. 'Babe, niet onzeker zijn. je bent prachtig.' zegt hij. Hij tilt me op en legt me voorzichtig neer op de bank. Hij komt boven op me liggen en kijkt me aan met een kleine grijns op zijn gezicht. 'Les drie,' begint hij, 'teasen.' Hij begint kleine kusjes te geven op mijn kaaklijn en gaat langzaam naar beneden. Hij geeft kusjes, nét boven de rand van mijn BH. Dan gaat hij steeds verder naar beneden en hij komt bij de rand van mijn broek aan. Hij pakt de rand vast met zijn tanden en trekt de rand een klein stukje naar beneden en begint daar ook kusjes te geven. Mijn adem stokt. Hij komt weer omhoog en gaat met zijn hand naar de sluiting van mijn BH. 'Mag ik? ik zal hem niet helemaal uit doen, alleen los.' zegt hij. Ik knik lichtjes. Binnen een paar seconden is mijn BH los. Hij legt zijn handen aan de zijkanten van mijn borsten en zijn duimen gaan zachtjes op en neer. Ik begin zwaarder te ademen. Hij begint mijn borsten een heel klein beetje te masseren. Ik word een beetje opgewonden en een zachte kreun verlaat mijn mond. Ashton grijnst en maakt mijn BH weer vast, waarna hij ons omdraait zodat ik bovenop lig. 'Nu mag jij.' Zegt Ashton en trekt in een snelle beweging zijn shirt uit. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ashton ziet dat ik het niet weet en pakt mijn handen vast. Hij legt ze op zijn borst en wijst dan naar zijn nek, als teken dat ik de Sweetspot les nu wel handig is. Ik buig naar voren en begin kusjes te geven in zijn nek. Na een paar seconden heb ik zijn Sweetspot gevonden en begin er zachtjes te zuigen en te likken. 'Babe..' Kreunt Ashton zacht. Ik geef kusjes op zijn kaaklijn en dan ga ik naar zijn mondhoek, waar ik ook een paar kusjes druk. Ashton draait zijn hoofd een beetje en wil me kussen, maar ik hou hem tegen. 'Ah, ah, ah! het is teasen vandaag, Irwin.' Zeg ik. Hij kijkt me quasi-boos aan. Ik geef kusjes op zijn borst terwijl ik de rand van zijn broek een beetje omlaag trek. Ik ga met duim een klein stukje in zijn broek en beweeg hem zachtjes op en neer. Vraag me niet waar al dat zelfvertrouwen in een keer vandaan komt. 'Shit, babe, je bent hier veel te goed in.' Hijgt Ashton. Er komt een bobbel in zijn broek, en ik word nerveus. 'K-komt dat door mij?' vraag ik zacht. 'Ja.' zegt Ashton en draait ons weer om. Hij begint zijn heupen een beetje tegen me aan te bewegen. 'Doe maar mee, honey.' Fluistert hij. Ik doe wat hij zegt en begin mijn heupen een beetje te bewegen. Het voelt... Fijn? 'F-fuck.' Kreunt Ashton en beweegt iets sneller met zijn heupen, dus dat doe ik ook. Een kreun verlaat mijn lippen. Dit is zo fout maar het voelt zo goed. Ashton kreunt hard en stopt dan met bewegen. Hij drukt een kus op mijn lippen. 'Shit, Teuntje, les vier is ook al klaar.' Hijgt hij. 'Kom, ik breng je naar huis.' Zegt Ashton en trekt zijn shirt aan. Ik trek mijn shirt ook weer aan en we lopen naar zijn auto. Langzaam begint Ashton te rijden.
What the hell just happened?---------
Idk what I just wrote don't hate me
Omg
JE LEEST
Sexlessons /a.i l.h\ • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg staat in het boek, eerste hoofdstuk. Fanfiction, tienerfictie. NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights: sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, (seks), geweld. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE...