POV Teuntje
Ik loop door de school gangen opweg naar mijn kluisje. Ik heb een kluisje naast Steffanie, de grootste bitch van de school. Eerst praatte ze nooit tegen me maar sinds een maand of twee... 'Hey, bitch!' Hoor ik als ik bij mijn kluisje kom. Ik zucht en stop de boeken in mijn kluisje die ik niet nodig heb. 'Hallo! ik praat tegen je! dat betekend dat je me aan moet kijken.' Ik kijk haar chagrijnig aan. 'Beter?' vraag ik geïrriteerd. 'Ugh, nee, laat maar zitten ik wil jouw hoofd niet zien.' zegt ze en loopt weg met haar 'vrienden groepje'. Eerder schoothondjes... Ik kijk in mijn agenda om te zien wat voor vak ik nu heb. Gym. Dat vind ik echt een leuk vak, ik ben er niet super goed in ofzo, maar ik vind het wel leuk.
Ik pak mijn gym spullen en loop naar de gymzaal. Ik kleed me om en zoals gewoonlijk zit ik weer als eerste in de zaal. Ik ga op één van de banken zitten en frunnik een beetje aan mijn shirt. Al snel komen de anderen binnen. Ik krijg een paar keer een duw tegen mijn schouder maar ik negeer het. Ik snap echt niet waarom ze ineens zo tegen me doen. Zelfs Amy, mijn voormalige beste vriendin, pest me nu en hangt alleen maar rond bij Steffanie en haar schoothondjes. De gymleraar komt binnen, maar het is niet meneer van de Bomen. Een onbekende jongen staat voor onze neus. Hij heeft hazel kleurige ogen, net als zijn haar, hij heeft een rode bandana om zijn hoofd en is erg knap. Alle meiden in de groep beginnen meteen aan hun haar te frunniken en met hun ogen te knipperen. Walgelijk. 'Hallo allemaal. Ik ben Ashton Irwin. Jullie mogen gewoon Ashton tegen me zeggen. Ik ben 20, bruin haar, bruine ogen... Ehm.. Oh, en ik ben jullie gymleraar voor het komende jaar. Nou, gym stagaire eigenlijk maar ja. Meneer van de Bomen is later dus ik begin gewoon alvast met de les, maar eerst even een namen rondje. Ik ben vreselijk in namen onthouden, dus, sorry alvast.' zegt hij. De eerste beginnen met het zeggen van hun naam. 'Teuntje.' zeg ik als ik aan de beurt ben. Hij glimlacht naar me. 'Mooie naam.' zegt hij. Ik glimlach terug als bedankje. 'Tsss.... Uitsloofster.' hoor ik Steffanie zeggen. 'Poedel.' fluister ik terug. 'Wát?' vraagt ze. 'Niks.' zeg ik simpel. Maar in mijn hoofd kan ik haar wel wurgen. Het namen rondje is klaar. 'Okay, wat we gaan doen is...' zegt hij en loopt naar het ballenhok. Hij gooit een paar basketballen in het veld. 'Basketbal!' roept hij. Iedereen om me heen zucht en kreunt maar ik ben blij. Ik heb vier jaar basketbal gedaan. 'Eerst wil ik iets weten. Wie kan me helpen scheidsen want daar ben ik bagger in. Ik word te snel afgeleid.' zegt hij. Ik steek als enige mijn hand op. 'Teuntje! Wil jij mij helpen?' vraagt hij. Ik knik. Ik wil natuurlijk liever het veld in maar als niemand anders het kan... Ashton geeft iedereen nummertjes en komt dan naast mij op de bank zitten. 'Okay, vier potjes van 10 minuten.' zegt hij tegen iedereen. Hij geeft mij een fluitje en een stopwatch. 'Jij mag het doen. Zeg maar wat voor punten ik op moet schrijven.' zegt hij en glimlacht. 'Okee.' zeg ik. 'Heel eerlijk. Ik snap echt niks van scheidsen bij basketbal.' fluistert hij. Ik grinnik. 'Het is dat ik vaak moest scheidsen anders wist ik het ook niet.' zeg ik. 'Heb je gebasketbald?' vraagt hij. 'Vier jaar.' antwoord ik. 'Nice. Oh, wacht. Begin maar!' roept hij in de zaal. Ik grinnik. Steffanie heeft, op God weet wat voor manier, het voor elkaar gekregen de bal te krijgen. Ze rent, met de bal nog in haar handen, naar de basket van het andere team. Ik fluit. 'Steffanie! Overtreding! Je mag niet rennen met de bal in je handen.' zeg ik. Steffanie zucht en rolt met haar ogen. 'Het andere team krijgt uit en een punt.' zeg ik. Ashton schrijft een punt bij team 1. Steffanie stuurt me een vernietigende blik en gooit de bal naar iemand van team 1. 'Okee, dus, als iemand een overtreding maakt, moet je fluiten, het andere team krijgt uit en een punt. 'Jep.' zeg ik. Ashton is best aardig. Nou, gym is dus het enige vak wat ik echt leuk vind. Meneer van de Bomen was, net zoals de andere leraren en leraressen, súper streng. Steffanie maakt wéér een overtreding. Ik fluit. 'Je mag iemand niet weg duwen om de bal te krijgen. Bal naar het andere team en hun krijgen er een punt bij.' zeg ik. 'Nu verzin je het gewoon hoor!' zegt Steffanie boos. 'Nee, jij moet niet steeds overtredingen maken.' zeg ik zachter dan gehoopt. 'Ugh, trut.' zegt ze. 'Fluiten.' fluister Ashton. Verward blaas ik op mijn fluitje. 'Overtreding!' roept Ashton. 'Hoezo?!' vraagt Steffanie. 'Je noemt niemand een trut. vijf punten voor het andere team.' zegt Ashton. Steffanie glimlacht en begint met haar ogen te knipperen terwijl ze naar hem toe loopt. Gatverdamme. 'Maar, die ene keer kan je toch wel over het hoofd zien?' vraagt ze en legt haar hand op zijn arm. Maar zodra ze dat doet, 'Overtreding!' roept Ashton keihard in haar gezicht. Steffanie schrikt zo hard dat ze op de grond valt. 'Nóóit de scheidsrechters tegen spreken, óf aanraken.' zegt Ashton. Iedereen lacht en Steffanie word rood. Dat gezicht dat ze nu heeft is echt magisch! Super grappig!! Ashton draait zich om en geeft me een knipoog. Ik glimlach en doe moeite om niet in lachen uit te barsten. Ashton komt weer naast me zitten. Nu pas merk ik dat we heel dicht bij elkaar zitten. Een ongemakkelijk gevoel bekruipt me. Stiekem schuif ik een stukje van hem weg.
**
De gymles is afgelopen. Ik loop naar de kleedkamer en kleed me langzaam om. Ik wil niet mee lopen met de rest, dat vind ik niet fijn. Dus ik zorg er altijd voor dat ik als laatste weg ga. Als ik als enige nog in de kleedkamer zit en op het punt sta te vertrekken word er op de deur geklopt. 'Binnen.' zeg ik, aangezien er toch niemand anders is. Ashton doet de deur open en komt de kleedkamer in. 'Heey.' zegt hij. 'Hee.' zeg ik. 'Ik wilde even met je praten.' zegt hij. 'Okee.' zeg ik en ga zitten. Hij gaat voor me staan en kijkt me bezorgd aan. 'Gaat het wel?' vraagt hij. 'Ja, hoezo?' zeg ik en glimlach. 'Gewoon. Dat gedoe met die Steffanie. Het zit me niet lekker ofzo ik weet niet.' zegt hij. 'Ze doet zo tegen me sinds een maand of twee, denk ik. Daarvoor zei ze eigenlijk niks tegen me.' zeg ik. 'Waardoor?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'De enige reden die ik zou kunnen bedenken is...' Ik stop. 'N-nee.. Laat maar.' zeg ik snel. 'Wat? Je kan me vertrouwen, beloofd.' zegt hij. 'Ehm... I-k heb nog nooit een vriendje gehad, of gezoend en dat soort dingen.' zeg ik. 'Zo'n mooi meisje?' vraagt hij en gaat op zijn knieën voor me zitten. 'Mooi?' grinnik ik. 'Lelijk bedoel je.' zeg ik. 'Echt niet.' zegt hij en legt zijn hand op mijn wang.
'Ik kan je helpen.' zegt hij.
'Waarmee?' vraag ik nieuwsgierig, niet wetend wat hij bedoeld.
'Geef me je telefoon nummer, ik app je mijn adres door. Kom om half vier naar mijn huis, en je zult te weten komen wat ik bedoel.' zegt hij met een knipoog.
Aarzelend geef ik hem mijn telefoon nummer.
'Ik hoop dat je komt, ik wil je helpen.' zegt hij en wrijft over mijn arm met zijn grote handen. Ik slik, en voel me een beetje ongemakkelijk.
'Don't be scared, I don't bite.' fluistert hij in mijn oor.
Hij legt zijn grote handen op mijn heupen, 'See you then, Beautiful.' fluistert hij en bijt zacht op mijn oorlel.
JE LEEST
Sexlessons /a.i l.h\ • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg staat in het boek, eerste hoofdstuk. Fanfiction, tienerfictie. NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights: sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, (seks), geweld. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE...