Sexlessons /ft. Ashton Irwin\

21K 275 19
                                    

Teuntje is een verlegen meisje met weinig vrienden. Ze heeft mooie blond, bruine haren en licht groene ogen. Ze draagt nooit of niet veel make-up en heeft nog nooit een vriendje gehad, gezoend of ook nog maar één ding dat met seks te maken heeft. Ze is eigenlijk altijd alleen en focust vooral op haar punten die ze haalt op school. ze heeft erg strenge ouders die veel van haar verwachten. Ze is goed in veel dingen op school, zoals; Engels, Nederlands, tekenen, techniek, Drama, en gym. Ze vind het leuk op haar school totdat ze gepestt word. Steffanie en haar groepje kunnen het weer niet laten om een pispaaltje uit te kiezen en dit jaar, is dat Teuntje... Teuntje trekt zich steeds verder terug en praat niet meer op school met haar klasgenootjes. Ze zit alleen in de klas, in de kantine, ze word altijd als laatste gekozen bij gym. Teuntje heeft er veel moeite mee. Ze heeft geen idee waarom ze in een keer zo tegen haar doen. Komt het omdat ze nog nooit gezoend heeft? Of nog nooit een vriendje heeft gehad? Ze snapt het niet. Ze voelt zich alleen.

Maar dan krijgen ze een nieuwe gym-stagaire, Ashton Irwin, en bied haar iets aan, waardoor haar hele leven kan veranderen.

'Ik kan je helpen.' Zegt hij.

'Waar mee?' Vraag ik nieuwsgierig, niet wetend wat hij bedoeld.

'Geef me je telefoon nummer, ik app je mijn adres door. Kom om half vier naar mijn huis, en je zult te weten komen wat ik bedoel.' zegt hij met een knipoog.

Aarzelend geef ik hem mijn telefoon nummer.

'Ik hoop dat je komt, ik wil je helpen.' zegt hij en wrijft over mijn arm met zijn grote handen. Ik slik, en voel me een beetje ongemakkelijk.

'Don't be scared, I don't bite.' fluister hij in mijn oor.

Hij legt zijn grote handen op mijn heupen, 'See you then, Beautiful.' fluistert hij en bijt zacht op mijn oorlel.

Sexlessons /a.i l.h\ • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu