1.8

6.7K 173 35
                                    

POV Teuntje

'Voor dit.' zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij. Na een paar seconden trekt hij terug. 'Ik hou van je.' fluistert hij en kijkt in mijn ogen. 'Ik ook van jou, Ash. alleen... niet op die manier.' zeg ik en krijg tranen in mijn ogen. 'Dat weet ik. ik wilde gewoon nog één keer jouw lippen op die van mij voelen.' zegt hij. 'Het spijt me, echt waar. ik kan mijn gevoelens alleen niet veranderen, en die gevoelens zijn nu op Luke gericht..' zeg ik. 'Zijn jullie samen?' vraagt hij zacht. Ik knik. 'Ik ben blij voor jullie...' zegt hij. 'We zijn nog steeds vrienden toch? ik wil je echt niet kwijt, Ash. je bent mijn beste vriend.' zeg ik. 'Natuurlijk. je komt nooit meer van me af.' glimlacht hij en pakt allebei mijn handen vast. Na een paar minuten laat hij los en kijken we weer naar het meer. Het is best wel warm dus stroop ik mijn mouwen op. 'T-Teuntje?' zegt Ashton en pakt met betraande ogen mijn polsen vast. Shit... De tranen rollen over mijn wangen, ook bij Ashton. Langzaam stroopt Ashton ook zijn mouwen op. Allebei zijn armen zitten vol met sneeën, net als de mijne. Hij trekt zijn sweater uit. Ook zijn heupen zitten vol. Hij draait zich om en laat zijn vol gekraste rug zien. Ik trek mijn shirt ook een beetje omhoog. Ik heb ook op mijn heupen gesneden. En de achterkant van mijn schouders. Hij pakt mijn polsen zachtjes vast en drukt heel veel kleine kusjes op mijn armen en mijn schouders. 'Het spijt me zó erg.' fluistert hij in mijn oor en trekt me in een stevige knuffel.

'We can do this,' fluistert hij snikkend,

'Together.'

Sexlessons /a.i l.h\ • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu