0.7

11K 250 2
                                    

POV Teuntje

Intouchables is nog maar een paar minuten bezig als Ashton en ik elkaar aankijken.

'Ik verveel me.' zeggen we tegelijk. Ik giegel. Ashton zet mijn laptop uit. 'Dus... wat gaan we nu doen?' vraag ik verlegen. Ashton kijkt me grijnzend aan. 'Oh, baby.' zegt hij terwijl hij me zachtjes duwt zodat ik op mijn bed ligt. Hij gaat op me liggen. 'I know exactly what we could do.' fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik voel zijn hand onder mijn shirt gaan. Ik pak zijn arm vast en stop de kus. 'Eh.. i-ik..' stotter ik. Hij kijkt me lief aan. 'Het is oké, het spijt me. ik, eh.. je bent gewoon heel erg mooi en ja.. ik liet me even gaan, sorry.' glimlacht hij verlegen. Ik bloos en glimlach. Hij kust zachtjes in mijn nek. Hij kust op een plekje waar ik weer kippenvel bij krijg. Hij begint er zachtjes te zuigen en te likken. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Ik voel hem glimlachen in mijn nek. Mijn handen gaan langzaam door mijn haar. Hij begint me te zoenen. Na een paar minuten trekt hij hijgend terug. 'Babe, je bent hier zo goed in.' zegt hij. Ik glimlach verlegen. Hij staat op van het bed. Hij trekt me omhoog. 'Ik ga naar huis, we moeten wel nog wat over hebben voor morgen, eh?' glimlacht hij. Ik knik. Ik open het raam voor Ashton. 'Ik, eh, weet niet wanneer mijn ouders terug komen.' leg ik uit. Ashton stapt al op de vensterbank maar op dat moment zie ik mijn ouders aan komen rijden. Meteen trek ik hem terug en duw hem tegen de muur. Ashton grijnst. 'Mis je me nu al?' knipoogt hij. Ik rol met mijn ogen en grinnik. 'Mijn ouders.' zeg ik. 'Dus je mist me niet?' pruilt hij. 'Ugh, nee.' snuif ik. Hij kijkt me dramatisch aan. 'Kusje d'r op?' grap ik. 'Graag.' zegt hij en legt zijn handen op mijn heupen. Hij grijnst en drukt zijn lippen op die van mij.

Sexlessons /a.i l.h\ • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu