Ah Su,sana kim dedi evet de diye.Yaklaşık 2 saattir kıyafet seçmeye çalışıyorum.Ee napıyım yani her gece barlarda gezen bi tip değilim.En sonunda siyah mini elbisemi giymeye karar verdim.(multimedyaya koydum,sorun vardı koyamamışda olabilirim.)En güzeli buydu bence.Saçlarıma da hafif şekil verdikten sonra oje sürmeye karar verdim.Kırmızı ojemi alıp 10-15 dakika boyunca sürmeye çalıştım, sağ ele sürülmüyor biliyosunuz neyse en sonunda hazırdım.Egehan'lar gidiceğimiz yerin adresini atmışlardı artık nasıl buldularsa numaramı nys.Fazla geç kalmamak için hemen çıktım evden arabaya binip barın olduğu sokağa gittim.Barı bulmak için ayrıca bi 5-10 dakika kaybettim zaten.Gittiğimde 3'üde beni kapıda bekliyolardı.Ada beni görünce hemen koştu.
"Kızıım çok güzel olmuşsun yaa.Ha bu arada içerisi meteor kaynıyo." dedi.Yüzünde güller açıyodu belliydi zaten böyle birşey diyeceği.
"Teşekkür ederim,bu arada o çocukları kesmek istiyorum artık hadi girelim!" dedim.Egehangilin olduğu tarafa bakınca 1 adet sırıtan Egehan gördüm.Can'a baktığımda sigara içiyodu.Daha yaşı kaçtı bunun,erken ölmeye falan mı meraklı ? Hah canım banane napıyosa yapsın,gebersin.
"Çok güzel olmuşsun Su." dedi Egehan.
"Hı-hı sağol." diye geçiştirdim.Bu çocuk bana fazla itici geliyo !
Vakit kaybetmeden bara girdik.Girdiğimiz an bende geri dönme isteği uyandırdı.İğrenç bir şekilde etraf alkol,sigara ve ter kokuyodu.Burası nasıl bar böyle ? Her tarafta kızlar giydiği -yada giymediği yarısı yok çünkü- elbiselerle dolaşıyolardı.Kusucaktım neredeyse,5-6 kat makyajla -badanayla- geziyolardı.Hemen bir yer bulup oturmak istiyodum.Egehan bunu anlamış olacak ki ilerlemeye başladı bizde arkasından gittik.Kenarda bi masaya oturduk.Eteğinin yarısı olmayan kız hemen bitti dimizde.Yılışık yılışık sipariş almaya başladı.
"2 tane bira bize,kızlar siz ?" dedi sorarcasına Egehan.Atladım hemen lafa.
"Onu biz 4 bira yapalım. dedim.Egehan yine pis pis sırıtyodu."Noluyoruz" bakışları attım.Anlamış olacak ki cevap verdi.
"Emin misiniz,ağır gelmesin?" dedi.Gözlerimi devirdim.Gerizekalı onu görende hergün içiyo sanar.Siparişler 5 dakika sonra geldi zaten.Biraları yavaş yavaş içmeye başladık.Biz 4. bardakdayken onlar 5. bardaklarını bitirmek üzereydi.Egehan çok çabuk sarhoş olmuştu zaten.Can hala ayıktı ama.Bende yarı sarhoş kıvamına gelmiştim.Ada'ya bakındığımda bi erkekle dans ettiğini gördüm.Ah ama Ada napıyosun sen ya ? Söylene söylene ayağa kalktım.Yanlarına gittim.
"Ada hadi canım gidicez artık masaya dönelim." dedim.Çocuğun bakışları hiç de hoş değildi.
"Biz eğleniyoruz amaa." dedi hemen Ada.Kolundan çekiştirerek masaya getirdim.Can tek kelime etmemişti bugün.Gerizekalı trip atıyo heralde.Erkek trip mi atar ya,saçmalamayın.
Gece 3'e doğru gelirken bende sarhoş olmuştum.Gözlerimi insanlar arasında gezdiriyodum,gözüm bir yerde takıldı.Hayır ama olamaz,hayır hayır.Onların burda ne işi var ?
Yeni bölüm yine erken geldi.
+3 voteden sonra yeni bölüm gelicek.
Umarım beğenirsiniz.
Multimedya yüklenmemiş olabilir kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlığım
ChickLitNeden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, dokunmak istedikçe uzaklaşmak, düşündükçe unutmak, neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek. Önceden zengin ve güzel bir hayat y...