Değimiştim derken sadece ruhsal yönden değişmedim,hem ruhsal hem fiziksel.Eskiden o kadar da güzel bir kız değildim ama yinede diğer kızlara göre güzeldim.Çıkma tekliflerim hiç eksik olmazdı zaten.Bu yaşadığım kötü olay üzerinden neredeyse 3 ay geçti.Zaten tam okulların kapanacağı sırada yaşanmıştı ki bu benim için daha iyi olmuştu,onların yüzünü görmeye tahammülüm yoktu.3 ay boyunca Amerika'ya gitmiştim ve bu benim için cidden iyi gelmişti çünkü bambaşka bir kız olmuştum.Ha size kendimi tanıtayım bu arada;Eskiden sarışındım -bu olaylardan önce- Amerika'da tanıştığım Aissa sayesinde şuan saçlarım kahverengi tonlarında.Gözlerim kahverengi,boyumuda soracak olursanız uzun.Okulda sadece yakın arkadaşım olarak o kaltak Ceren yoktu tabiki.Begüm ve Ada'da benim yakın arkadaşımdı.Onlara Ceren'in yaptıklarını anlattığımda onunla görüşmeyi kesmişlerdi.Neyse dönelim konumuza...Yarın okullar açılıyor ve beni yepyeni bir 12. sınıf bekliyor.Duyduğuma göre Ceren ve Ege sevgili olmuşlar ve okul değiştirmişler.Aman ne güzel ! Artık ikiside umrumda değil ama Ceren'i görürsem eğer ona bi cümlem var "Kaşarlar pahalı olur güzelim sen niye bu kadar ucuzsun?" demezsem içimde kalır.Neyse artık kısmet.Artık yatmazsam sabah korkunçlu karı gibi olurum.Böyle kafamda hayaller kurarken uykuya dalmışım.Sabah alarmın melodisi Ajdar'ı yaptığıma piman olduğumu saymazsak iyi bir uyku çekmiştim.Hemen üstüme formaları geçirdim ve saçlarıma hafif maşa yaptım,yoksa kabarık saçlarla okula gidecektim.Hafif makyaj da yaptıktan sonra aşağı indim.Annem ve babam kahvaltı yapıyolardı hemen yanlarına oturdum ve bende yemeğe başladım.Annemin sesiyle bir an irkildim.
"Su."
"Efendim ?"
"Bugün bizde seninle okula gelicez,müdürle ufak bir işimiz var."
Geliyosanız gelin olom banane te allam.
"Hıı tamam."
Hemen toparlanıp çıktık.Okula gelince hemen arabadan kendimi attım, Begüm ve Ada'yı aramaya başladım.Sonunda onları gördüğümde bahçede bankta oturuyolardı.Hemen yanlarına gittim uzun bir sarılmadan sonra Ada heyecanla konuşmaya başladı;
"Kızlaaar bugün okula çok yakışıklı yeni çocuklar geliyomuuş !!"
"Ooo yeni çocuk mu ? Alırım bi dal."
2. BÖLÜM VE ÇOK FAZLA OKUYUCU YOK AMA OLSUN YAZMAYA DEVAM EDİCEM,YAZDIKÇA ÇOĞALIR UMUDUYLA.
BÖLÜMÜ UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
MULTİMEDYA;SU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlığım
ChickLitNeden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, dokunmak istedikçe uzaklaşmak, düşündükçe unutmak, neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek. Önceden zengin ve güzel bir hayat y...