Can kulağıma "Gerçekten özür dilerim Su." demişti.Evet öylece dondum kaldım yani bu çocuk benden özür dilemezdi.Çok fazla kafama takmadım çünkü onun suçuydu.Şuan ki hali tam bir masum çocuğu anımsatıyo bana.
Akşam olduğunda çıkış işlemlerimi yaptırdık.Sonuçta çok önemli birşey değil.Annemler de duyduğunda hemen gelmişler zaten."Ölmedim anne" diye bağırmak geldi içimden ama tab2 öyle birşey yapmadım.Eve geçtik zaten yorgun olduğum için fazla birşey yapmadan uyudum.
*************************************
Sabah hiç susmayan zille uyandım.Yataktan kalkıyım derken mükemmel düşüşümü gösterdim zaten.Koşarak kapıyı açtım.Egehan,Ada bana sırıtarak bakıyodu.Can'ı da görmeyi bekliyodum ama yoktu.Ben böyle düşünmeye başlamışken Ada böldü düşüncelerimi.
"Kızım alsana bizi içeri" dedi.Hemen kapıyı açtım içeri davet ettim.
"Birileri başkasını da bekliyodu galiba ama neysee" dedi imalı imalı Egehan.
"Ne saçmalıyosunuz ya" dedim hemen.
Ama hala imalı imalı bakıyolardı.Onları takmayıp elime telefonumu aldım.İnstagrama girdim.Girdiğim an 3 dakika önce koyulan resim dikkatimi çekti.Can koymuştu resmi.Yanında bir kızla.Bir kızla yanında.Kızla bir yanında.Tamam artık beynim error verdi.Benim düşmeme sebep olmasına rağmen ne gelip ziyaret ediyodu ne de mesaj çekiyodu.Oh ne güzel ya.Bu sinirle mutfağa gidip çikolata yemek istedim.Hala instagram da gezinirken Can'ın profiline girmek aklıma geldi.Su almak için ayağa kalkarken bi yandan da Can'ın profiline bakıyodum.Ya resimlerinin yarından çoğu o kızlaydı.Yeter artık ama olmaz ki böyle.Gittim içeri bizimkileri de yanıma topladım bi selfie çekindim.Hemen de instagrama attım.Altına da "Gerizekalılara inat gülümseyebiliyoruz daa :))" yazmayı unutmamıştım tab2.
Biz böyle kendi halimiz de takılırken bi anda kapı çaldı.Postacı gelmişti.Elinde bir zarf vardı.Hemen elinde ki zarfı kaptım.İçine bakıcamtım ama dışında ki geçen gün kaldırıldığım hastanenin ismi yazınca tedirgin oldum.Ama yine de açtım.Okuduklarımla şok geçirmeme sebep olmuştu.
"Sevgili Su hanım ve ailesi,
Su Korkmaz'ın hastaneye kaldırılması nedeniyle yapılan sonuçlarda Su hanımın beyninde tümör olduğu tespit edilmiştir.En kısa zamanda hastanemize bekliyoruz.İyi günler..."
Oturduğum yerde hıçkırıklara boğuldum.Ben hayatımı dolu dolu yaşamak isterken bu da neyin nesiydi...
Uzun bir bölüm olmadı biliyorum ama okuyucu sayısı ve vote az.Çoğaldıkça bölümlerde o kadar uzayacak.
*İLK ÖNCE DUYURMAK İSTEDİĞİM BİRŞEY VAR.*
-HİKAYENİN ADI VE KAPAĞI DEĞİŞECEK.EĞER KAPAK HAZIRLAYABİLECEK BİR ARKADAŞ VARSA MESAJ ATABİLİR.-
VOTE BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlığım
Literatura KobiecaNeden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, dokunmak istedikçe uzaklaşmak, düşündükçe unutmak, neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek. Önceden zengin ve güzel bir hayat y...