SÇ-7

139 16 1
                                    

Evet halıyla resmen fantaziye girdim.Siz ne sandınız ki ? Can'la burun buruna geliceğimi falan mı ? Filmde miyiz biz ? Saçmalamayın.Neyse tab2 ben bozuntuya vermeden kalktım ama Can görmüştü tabi çünkü gülmesi daha da artmıştı.Sen böyle gül ben hep düşerim.Aman ne diyorum ya.

"Can gel burayaa!" diye cırladım.Evet yanlış duymadınız böyle çizgi filmdeki cadılar gibi cırladım.ocuk benden soğumasa iyidir ya.

"Kızım ne bağırıyosun öyle ya." Al işte.Kesin soğudu.Sesim niye o kadar berbat ki.

"Sende gel buraya o zaman." Resmen mahalle kadınları gibi elimi belime koydum ayağımla ritim tutuyorum.

"Ben niye senin ayağına geliyorum,yiyosa gel de yakala." dedi.Al iştee.Çocuk muyuz biz ya,gelmişsin 17 yaşına hala bi kovalamaca falan.Nys.

"Ya valla yoruldum bak." dedim.Birazdan çok güzel oyun oynıycam ya hadi bakalım gör sen.

"Beni ilgilendirmez." deyip alaycı sırıtışını yüzüne yerleştirdi.Sen görürsün şimdi.

"Can başım dönüyo benim." dedim ve kendimi yere attım.Gerçekten bayılmıycaktım ama yanımdaki merdiveni unutup kendimi bıraktım ve pat.

***********************************************

Direk burnuma hastane kokusu doldu.E anladım tabi kesin merdivenlerden düşünce bi yerlerimi kırdım ben.Gözlerim açmaya çalıştım.

"Uyanıyo sanırım." Egehan'ın sesiydi bu.Demek ki Can onları da kaldırmıştı.

"İyi misin Su ?" Ada'nın sesini duyunca bi rahatladım.

"İyiyim." sesim zar zor çıkmıştı.Kendimi çok halsiz hissediyodum.Kendimi çok fazla yormadım.Gözlerimi kapattım, tam uykuya dalıcağım sırada kulağıma fısıldayan sesle öylece kaldım.

Geçen bölüm +6 voteden sonra demiştim ama +4 vote geldi.Ben yinede yeni bölüm yazdım ama voteler ne kadar az olursa bölümde o kadar kısa olur kusura bakmayın.

Umarım beğenirsiniz.

Sessiz ÇığlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin