SÇ-12

119 14 2
                                    


"Sen ne cins bir insansın anlamıyorum ki. Abi ben seni tanısam ne olur tanımasam ne olur. İyice wattpad hikayelerine döndük. Olmadı sen şurada bana tecavüz et sonra ben sana aşık oluyum falan falan yani."


"Ha yani sana tecavüz etmemi bu kadar çok mu istiyorsun ?" deyip piç smile yaptı.


"Dediklerimi azıcık anlasan zaten böy-" sözlerimi dudakları kesti gibi saçma salak bişeyler söylemeyeceğim. Kapı alacaklı gibi çaldığı için sustum yoksa böğürmeye devam ederdim.


Salak gibi birbirimize bakmayı bölüp kapıyı açmaya gittim. Bugün ne çok çaldı bu kapı ya. Neyse ben dışarıdakini daha fazla bekletmeyeyim. Kapıyı açmamla ikinci şokumu yaşadım.


"Can, ne işin var senin burada ?" dedim. Hala ona karşı olan soğukluğumu devam ettiriyordum.


"Ben prensesimi özledim de o yüzden geldim." deyip beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Noluyoruz abi biri bana anlatsın.


"Su, ne oluyor burada ?" bak bak diksiyona bak. Neyse harbiden burada ne oluyor.


"Can bırakır mısın artık beni ?" dedim sonunda, benimki de can yani. Bizim candan bahsetmiyorum. Neyse uzun uzun bunu anlatamayacağım, anlayan anladı zaten.


"Tamam prenses kızma bıraktım." deyip beni yere indirdi.


"Hayırdır Su, bu küçüğümüz kim ?" dedi Çağlar'ı gördüğü an Can. Hah sıçtın Can. Ben bile, bak ben bile diyorum neyse severim seni benim canım egom. Neyse devam ediyorum ben bile bakışlarından korkarken karşısındaki erkek olunca ne yapar ben düşünmek istemiyorum.


"Sevgilisiyim birader var mı sıkıntı ?"


Doğru söylüyor canım sonuçt - ney ? what dedim gülüw ? sevgilisi mi ? puhahahaha. Lan ne güldüm ya.


"Tamamen arkadaşın kendi uydurması ben bunu belirtmek isterim. Daha kendisini tanımıyorum bile." dedim bir çırpıda olayı idrak etmeye başladığımda.


"Öyleyse niye senin evinde bu adam ?" dedi Can'da. E haklı tabi. Ne haklısı be. Salağa bak sanane, sanane benim boyumdan sanane. Neyse benim kafam iyice karıştı detaya inmeyelim.


"Ya bak şimdi o benim sınıf şeysim, sonra bende onu sırasına şey edince sonra öyle kısa bir konuşma şey oldu, sonra telefonuma mesaj şeysi geldi sonra ben takmadım sonra o da evime gelip şey etti." hay şeyler sevsin beni. Olum çok saçmaladım cidden.


"Şeylerinle şey yap o zaman, ben gidiyorum." dedi Can.


"Abi nedir bu trip ? Ben sizin kız gibi attığınız triplerimi çekicem. Azıcık Egehan'dan ders al ya. Azıcık beyefendi ol Can." hah iyice sıçtım sıvadım.


Temizle o zaman. diyen iç sesime bütün küfürleri sıralıyorum.


Sessiz ÇığlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin