"Şey.. Ya neyse ben sana sonra söylerim.Artık eve gitmek istiyorum." dedim.
"Tamam." dedi Çağlar. Yok abi şurada bi ekşın yaşatmıyolar. Kitaplarda veya filmlerde hep kız sonra söylerim gibi şeyler söyler, erkek ısrar eder. Bizim öküzün verdiği cevaba bak. Nerden "bizim" oluyorsa artık, neyse.
Ben öyle orada dikilmeye devam edince Çağlar omzumu deldi.
"Hadi, seni bekliyorum kaç saattir." dedi. Sanki saatlerdir burdayız. Yani tamam saatlerdir burdayız ama ona bekle diyen olmadı. İyice saçmalamaya başladım ben yine.
"Tamam be." vuhuu, iyice çirkefleştim ben.
"Tamam diyosun hala orada bekliyosun Su. Gelmiyosan gidicem." dedi.
Aman gidiyosan git. Mala bak beni tehdit ediyor.
"Kendin bilirsin kardeş." dedim ve banka geri oturdum. Dur lan ben az önce ona "kardeş" mi dedim ? Yok canım kim demiş ben öyle bişey demedim yani.
"Kardeş ?" sorarcasına söylediği bu söz üzerine kendimi tebrik ediyorum. Helal devam. Çocuğa sen niye "kardeş" dersinki. Neyse bozuntuya vermemek lazım.
"Hee." hah bi de öküz olmadığım kalmıştı, öküzde oldum.
"Biz ne ara 'kardeş olduk ?" dedi.Hah su çocuk sana soru soruyor, sıkıyosa bunun da cevabını versene.
"Ne ara falan derken, sanki ev basan kişi benim. Biz ne ara benim evimi basabilecek kadar yakın olduk ?" Ha şöyle ya. Ezdirme kendini şuna. Ver ağzının payını. Hah bende diyodum ki benim iç sesim nerde.
"O mesele ayrı. Zamanı gelince anlarsın zaten." dedi.
"Bu ne böyle 'badboy' havaları falan. Çağlar kendine gel artık. Biz burada ne film çekiyoruz ne de kitap yazıyoruz kendine gel artık. Ya adam gibi anlat ne olduğunu yada bundan sonra karşıma çıkma." dedim. Sonunda içimdekileri söyledim be. Şuan çok rahatladım.
"Haklısın burada öyle şeyler dönmüyo ama bir nedenim var ki söyleyemiyorum." dedi. Hala bi gizemli olma çabaları falan. Anlıyorum canım aynen.
"Tamam, anlatacağın 'zaman'-burada ellerimle tırnak işareti yapıyorum- karşıma çıkarsın. Ama ondan öncesinde sakın ama sakın karşıma çıkma." dedim. Çok ciddiyim ama ben ciddi ortamlarda gülen bir insanım kfjfkjrkf. Gülmemem lazım. Mesela okulu düşün. Başka birşeyler düşün. Gülme.
"Tamam anlatacağım başımın belası, gel şöyle oturalım." dedi kayalıkların orayı göstererek.
Kalktım, cidden çok merak ediyordum.
"Şimdi..."
----- ARKADAŞLAR ÖNEMLİ OKUR MUSUNUUZ ! -----
Bölüm sonuu !
Biraz (!) yeni bölümü geciktirmiş olabilirim ama işte yine buradayım kjwdfjksd.
+10 vote'de yeni (uzun) bölüm gelecektir.
1,3 K olmuşuz.
1,5 K olduğumuzda bölümleri belirli aralıklarla yazıcam. Yani mesela her hafta çarşamba günü yeni bölüm gelecek gibi.
+10 Vote olmadan yeni bölüm yazmayacağım çünkü cidden voteler çok düşük.
Umarım beğenirsiniz. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere !
Multimedya ; Su.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlığım
Chick-LitNeden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak, dokunmak istedikçe uzaklaşmak, düşündükçe unutmak, neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek. Önceden zengin ve güzel bir hayat y...