SÇ-6

190 20 0
                                    

Ne güzel mutlu mesut devam ettiriyodum ben,nerden çıktılar bunlar şimdi ? Evet,evet tahmin ettiğiniz gibi Ceren ve Ege tam karşımdalar.Onlar daha beni farkedemedi ve bu çok iyi bişey çünkü onlar beni görmeden toparlanıp çıkmamız lazımdı yoksa ben ya birilerinin kalbini kırıcaktım yada onlar benim.Tam Ada'yı dürtücekken kafamı kaldırdım ve onlarla göz göze geldim.Bir alkış bana.Has.. niye geliyosunuz olum bizim olduğumuz tarafa, hangi yüzle?

"Selam." dedi Ege.Sakin olucam sakin sakin.1,2,3,4,5... yok abi olmuyo.

"Hayırdır,hangi yüzle geldiniz ?" dedim pat diye öylece kaldılar.Can hala ne olduğunu anlamaya çalışıyodu,Ada ve Egehan'dan bahsetmek istemiyorum...

"Biz sadece selam vermek için gelmiştik." dedi Ceren birbirine kenetli ellerini gözüme sokarak.Ama yeter artık.

"Kaşarlar pahalı olur güzelim sen niye bu kadar ucuzsun ?" dedim,zaten önceden de belirtmiştim demezsem içimde kalırdı.Zuhahah öylece kaldı.

"Hadi lafınızıda aldığınıza göre yaylanın." dedi bi anda Can.Bende ona bakakaldım.

"Sen kim oluyosun da bizle böyle konuşabiliyosun ?" diye atladı Ege.Havada nefret kokusu vaaar...

"Hadi Ege,hadi ufaktan ufaktan şu sevgilinide al ikile." dedim yoksa olay büyebilirdi yani nys.

"Şimdilik gidiyoruz,sonra mutlaka görüşürüz ama." dedi Ege.Ceren mosmor kaldığı için seside çıkmıyodu,adamı böyle göt ederler güzelim :))

Can bana "hadi anlat artık" bakışları atıyodu.Dayanamadım baştan sona herşeyi anlattım.İlk önce Ceren'e sonra Ege'ye bi güzel sövdü.Benim derdim onlar değilki.Bu iki camış olan Ada ve Egehanı nasıl kaldırcaz onu düşünüyorum.Can bana dönüp

"Bize gidelim zaten evde kimse yoktur,sizde ailenizin karşısına böyle çıkmayın." dedi.Bende ona "sen ciddimisin" bakışlarımı attım.Anlamış olacak ki cevap verdi.

"Su sizi evde yemiycez adam gibi bişey söylüyoruz hadi." dedi.E napıyım ailemizin karşısına böyle çıkamıyacağımıza göre mecbur kabul ettim.Can Egehan'ın koluna, bende Ada'nın koluna girerek zor bela arabaya kadar götürdük.Onları arka koltuğa attıktan sonra Can hemen sürücü koltuğuna bende onun yanındaki koltuğa bindim.5-10 dakika sonra araba pat diye durdu.İnsan bi adam gibi frene basar dimi,o da yok.

"Höh,öküz insan gibi ol azıcık." dedim.Can bana delici bakışlar atıyodu ama aldırmadım.Zor bela yine aynı şekilde eve taşıdık onları.Koltuğada attık öylece uyumaya devam ettiler.Can bana misafir odasını gösterdi.Tam yatağa kurulup uyuycaktım ki üstümdeki elbise hiç rahat değildi,insanı uyutmuyordu.Can'ı bulabilmek için evin tüm odalarını dolaştım.Napıyım abicim ev büyük bulamadım bi türlü.En son 2-3 oda kalmıştı.Odaya pat diye dalınca Can'ın sadece belindeki havluyla olduğunu farkettim.Anam o nasıl kastır bee.Derste söylediklerinde tokat atmıştıkta,o nasıl kas ya şurda eridim bittim ben insanın gözüne sokulur mu onlar.Ayıp.

"Ya şey,ım...Pardon ya ben şey neydi onun ismi.." heyecandan ne isteyeceğimi unutmuştum.

"Ha hatırladım bana bi tişörtle eşofman verir misin,elbisemle uyuyamadım da." dedim.Can bana cevap vermeden dolabına yöneldi.İçinden bi tişört ve eşofman verdi.

"Teşekkür ederim." diye mırıldandım.Öküz insan bari bi cevap verir.Sinirden kudururken hiç bişey söylemeden odadan çıktım ve kapıyı çok sert bi şekilde çarptım.Hatta bi ara kırıldımı diye döndüm arkama baktım ama bişey yoktu.Sinirle üstüme verdiklerini giydim sonra hemen yatağa girdim.Gözlerimi kapatır kapatmaz uyudum zaten.

*******************************************************

Sabah suratıma dökülen soğuk suyla uyanmayı beklemiyodum.Yerimden sıçrayarak kalktığımda Can'ın sırıttığını gördüm. 1 saniye,Hey CAN GÜLMÜŞTÜ.HEMDE BANA! YOK ARTIK!

"İşte şimdi sen bittin Can" dedim ve hızla yataktan çıktığımla beraber o anın yaşanması bir oldu...

Heralde en uzun bölüm oldu.Umarım beğenirsiniz.

+6 vote'den sonra yeni bölüm gelicek.

Yorum ve vote bekliyorum.

Sessiz ÇığlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin