26. Neymar

1.5K 32 1
                                    

15 maja

- Nie możemy być dłużej razem. - oznajmiłem, brunetka jedynie się roześmiała. - Nie powinienem był wchodzić z tobą w jakieś chore relacje.

- Jeśli myślisz, że ona do ciebie wróci to się grubo mylisz.

- To nie ma nic do rzeczy. Wystarczająco dużo czasu na ciebie straciłem, nawet nigdy cię nie kochałem. - moje słowa prawdopodobnie były dość bolesne, ale nie mogłem dłużej w tym tkwić. Przez tą idiotkę straciłem miłość mojego życia.

- Byłeś ze mną tyle czasu po to, żeby mi teraz powiedzieć, że mnie nigdy nie kochałeś?

- A czy ty kochałaś mnie czy mój hajs i sławę?

- Jeśli mnie teraz zostawisz to bądź pewny, że zrobię z ciebie cholernego dupka. - jej groźby nie robiły na mnie żadnego wrażenia.

- Mojej reputacji już się bardziej zniszczyć nie da także powodzenia. - rzuciłem. - Zabieram swoje rzeczy i wracam do siebie. - oznajmiłem po chwili i ruszyłem w głąb domu brunetki. Miałem u niej tylko kilka ubrań, bo więcej czasu spędzałem w swoim apartamencie niż u Bruny.

- Pamiętaj, że nie znajdziesz nikogo lepszego ode mnie. Nikt cię nie zechce po tym wszystkim. - rzuciła z cwanym uśmiechem kiedy miałem już wychodzić.

- Wszystko dzięki tobie. - odpowiedziałem chłodno i opuściłem jej dom.

W końcu czuję się wolny.

Neymar | INSTAGRAM IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz