Sabah telefon'a gelen bildirim sesleriyle uyandım.
Jae: 'konum📍' saat 20.30 burda bir silah sevkiyat var
Vante orda olmayacak ama ortağı suga bulunacak bu
Sevkiyatta çok kalabalık olucaklar dikkat etseniz iyi olur ;)Sağol jae dikkat ederiz :) (Yazar notu: sohbet yerleri artık böyle jk koyu olanlar çünkü çok kafa karıştırıcı oluyordu)
'yeni görev: Vante'
'kopyalanan metni paylaştınız'
Hyunglar akşam işimiz var ona göre ;)Jin hyung: aha eğlence var desene
Jimin: bende sıkılıyordum tam
Hoseok: ben şimdiden hazırlanmaya kaçar
Telefon'u kapatıp komodinin üzerine koydum ve kalkıp banyo'ya girdim. Banyo'dan çıkınca gardolap'tan siyah düz bir kot, gri bol bir sweatshirt aldım. Üzerimi giyinip düzleştirici yardımıyla saçımı ortadan ikiye ayırdım siyah spor bir ayakkabı giydim ve ayakkabı dolabı'nın üstündeki askılıktan araba anahtarını aldım. Evimin altındaki garajıma inip arabama bindim ve askeriye'ye doğu yol aldım. ( Çok önemli yazar notu: jungkook asker yani polis dedim ve fic'in başlığı police ama hikayeyi yayınlayınca düzelticem. Yani mafia and soldier olucak ve karakol diye yazdığım yerler askeriye olucak evet hepsi benim gerizekalılığım :( ama düzelticem neyse devam edelim^^)
__________
Askeriye'ye geldiğimde Jin hyung, jimin ve hoseok çoktan gelmişti.
Ben onlara doğru ilerlerken Jin hyung "Jungkook! bir kerede bekletme bizi be!" Diye bağırdı, ben de omuz silktim ve:
"Hyung 20.30'ta olacak sevkiyat için saat 05.00'da gelemediğim için çok üzgünüm." Deyip göz
devirdim."Bak bak bak! Hareketlere bak! Hyung'unum ben senin!"
"Jin sabah sabah asla çekilmiyorsun." Dedim ve silahların olduğu hazırlanma yerimize geçtim.
Yerime oturunca bu iş için bize lazım olan keskin nişancı baekho'yu ve gizli baskın işinde en iyi olan baekhyun'a WhatsApp'tan jae'nin bana attığı mesajı kopyala yapıştır yaparak attım.
Jae,ho ve baek olmadan asla bir göreve girmem ve yapmam, çünkü bu işte onlardan iyisini bulmak baya zor. Mesajı atınca ikisinden de onaylayan mesajlar geldi.kendi kıyafetlerimi çıkarıp üzerime askeri üniforma giydim ve Kendi silahlarımı kuşandım: 4×30 lazerli dürbünü olan M16 tüfek, komando bıçağı, Glock tabanca ve el bombası. İşim bitince diğerlerine baktım ve onlarında hazır olduğunu gördüm. Onlarda da hemen hemen benle aynı silahlar var.
"Herkes hazır değil mi?" Dedi Jin hyung.
Hepimiz 'hazırız' dediğimizde askeriye'den çıkıp askeriye arabalarına bindik ve teslimatın yapılacağı yere sürmeye başladı Jin hyung.Sessizce giderken sessizliği hoseok bozdu ve "Valla bende 0 korku, sonuçta yanımızda mareşal jungkook hazretleri var. Namı her yerde, elinden bir görünmez olan kaçabilir diyorlar. Doğru mu bu jungkook bey?" Dedi.
"Evet doğru, şuana kadar benden kurtulabilen hiç olmadı ama herkes vante'yi hafife almamam gerektiğini söylüyor ve ben asla dostumu bile hafife almam. İşte bu huyumu kimse bilmiyor." Dedim.
Jimin "İddialı ve iddianın hakkını vereceğine eminim." Dedi.
"Ben jungkook'un ve ekibinin bir kere bile vurulduğunu duymadım bu yüzden Artık biz orda delik deşik olunca yardım edersiniz." Dedi Jin hyung ve jimin ile hoseok gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soldier And Mafia || TaeKook
Action(!!!) İlk ficim olduğu için çok fazla mantık hatası ve saçmalıklar vardır bu yüzden sinirlenmeden okumanız saçma olur yani okumanızı pek önermem :) ruh salığınız için dedim^-^ Asker jeon jungkook ve mafya kim Taehyung ;) *mini fic* "Tüm hakları jung...