Toplandıktan sonra; hoseok jimini hastane'ye götürdü, Jin askeriye'ye gitti ve ben baekho ile birlikte evime geldim.
"Dediğimi yapmıştın değil mi Baekho?"
"Evet kook! Daha kaç kere demem gerek!?"
"Ne bu atar ya?"
"Atar mı!? Dalga mı geçiyorsun kook!? Sana hastaneye gidelim dedim, ama yok beyefendi kabul eder mi hiç." Göz devirdim, Şimdi belli oldu bunun kuyruk acısı.
"Çok birşey yoktu Baekho abartma istersen. Sadece bir sıyrık."
"Ya tamam gitmeyelim! ama bari ilk yardım çantası'nı alayım da yaranı temizleyelim." Asla pes etmiyor.
"Off asla pes etmeyeceksin! Peki tamam." Sanki yarış kazanmış gibi gülümseyerek Yanımdan ayrıldı, bende bu sırada bilgisayardan suga'nın yerini bulmaya çalışıyorum. Tabiki aptal birisi değilim, Baekho'ya mermilerden bir tanesine çip takmasını istedim. Suga'da helikopter ile kaçarken Baekho'dan ateş etmesini istediğimde planımı anlamış ve o çip olan mermiyi atmıştı ve o mermi suga'nın ayağına denk gelmişti. Şimdi de suga'nın gittiği yeri takip ediyoruz bilgisayar'dan.
Beni hafife almaması gerektiğini asıl Suga öğrenmeli, ben değil.
"Geldim, kook yan dön." Baekho'nun sesiyle ilk ona baktım sonra dediğini yapıp koltukta yan döndüm.
"Al işte! Birde birşey yok diyorsun!? İltihap kapmış çok kötü." Baekho'nun isyan eden ve kızgın sesi, canımın tehlikeye girdiğinin işaretidir.
"Tekrar diyorum, abartma istersen."
"Kook sikerim abartmamanı."
"Şimdi ben sikecem ha! Ne zaman bitecek!?"
"Ya harbi sikecem ama! sen ananın karnında 9 ay nasıl durdun benim aklım, hayalim almıyor!? Az Sabret biraz emi evladım." Birşey derdimde anne'ye saygıdan ve Baekho korkusundan sadece sustum. Bazen benden bile korkutucu ve gaddar olabilecek birisidir Baekho.
"Tamam bitti!" Baekho yanımdan ayrıldı, ben yine bilgisayar'a döndüm.
Bilgisayar'a baktığımda, suga'nın hep 2-3 katlı havuzlu villaların olduğu yeşillik bir alanda, bir villanın önünde durduğunu gördüm. Hemen Baekho'ya seslendim:"Baekho koş koş, sonunda kuş kafese girdi." Mutfaktan koşarak geldi ve o da bilgisayar'a bakmaya başladı.
"Diğerlerine haber ver, galiba bugün Vante ile tanışıcaz." Dedim gülerek.
"Hemen veriyorum." Dedi ve mutfakta bıraktığı telefonunu almaya gitti.
"Yolda söylersin! Hadi çıkalım." Peşimden geldi ve garaja inmeye başladık.
___________
Askeriye'ye geldiğimizde, herkes çoktan gelmişti.
"Adres kesin mi?" Jin.
"Ya Vante orda olmazsa? Sadece ortakları oradaysa?" Hoseok.
"Ya çok fazla koruma varsa?" Jimin.
Evet geldiğimizden beri soru yağmuruna tutulduk. İçlerinde gerginlik, stres ve korku var ama aynı zamanda heyecan ve merak'ta var. Çünkü akıllarında bir yerde 'ya Vante ordaysa' geçiyor ve bu, yani Vante'nin orda olacağı ve onu ortaklarından sonra görebilen ilk kişi olabilecekleri için heyecanlı ve meraklılar. Aynı zamanda Vante'nin nasıl göründüğünü görecekleri için ve ilk defa bu kadar büyük bir baskına katılacakları için de meraklı ve heyecanlılar. Ama korkuyorlar da; ya birisi vurulursa, ya çok fazla adam varsa ve plan başarısız olursa diye korkuyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soldier And Mafia || TaeKook
Ação(!!!) İlk ficim olduğu için çok fazla mantık hatası ve saçmalıklar vardır bu yüzden sinirlenmeden okumanız saçma olur yani okumanızı pek önermem :) ruh salığınız için dedim^-^ Asker jeon jungkook ve mafya kim Taehyung ;) *mini fic* "Tüm hakları jung...