Bölüm 7: Annen geldi

632 23 3
                                    

___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________

"Jeon Jungkook!?" Taehyung'u aniden ittim ve yalpayarak geri gitti, az kalsın yeri boyluyordu.

İçeri aniden giren jin hyung, bir bana, bir Taehyung'a bakmaya başladı. En sonunda konuşmak aklına geldi ve:

"Siz? Az önce öp-" dedi, daha doğrusu diyemedi çünkü aniden lafını kestim.

"JİN HYUNG!? sen neden geldin?" Neden geldiğini yeni fark etti, şükür fark etti yoksa bu yol, bok yolu olurdu.

"Haa o, önemli birşey değildi ya annen gelmiş." Bir dakika ne?

"NE DEMEK ANNEM GELDİ!? NE ZAMAN? NASIL? NE HAKLA!?" Aniden bağırmam ile jin hyung ve Taehyung yerinde zıpladı.

"Ne bağrıyon götveren!?"

"Tamam Sakinim, ne demek annem geldi ya? Hangi hakla geldi? Yıllarca yoktu şimdi ne haddine onun gelmek?"

"Ne bileyim ben!? Baban ölünce ortaya çıktı birden."

"Ve bunu bana şimdi söylüyorsun!"

"Seni gören mi var? Yüzünü gören cennetlik."

"Abart, neyse nerde şimdi?"

"Cebimde, bakcan?" Ona 'ciddi misin?' Bakışları atmaya başlayınca, sonunda konuştu.

"Offf tamam! Senin evinde, oraya gönderdim."

"Sorgulamıyor." Dedim ve gitmek için haraket ettiğim de Taehyung da burda olduğunu hatırladım ve ona döndüm. Kollarını önünde bağlamış, benim masama yaslanmış ve gözünü üzerime dikmiş bana bakıyor.

"Seni unutuyordum az kalsın." Göz devirdi, BANA!

"Onu fark ettim jeon." Yaslandığı yerden ayrılıp, kapıya doğru yürümeye başladı.

"Nereye?" Arkasını dönüp bana tek kaşını havaya kaldırmış bir şekilde bakmaya başladı.

"Seninle mi geleyim jeon? Evime gidiyorum."

"Bende akıl mı kaldı!?"

"Zaten var mıydı?" Dedi ve kahkaha atmaya başladı.

"V defol!!" Diye bağırdım.

"Emriniz olur bay jeon." Diyerek yürümeye başladı ve çıkıp gitti, ciddi ciddi.

"O Vante olan V'di değil mi?" Jin hyung'un sorusu ile ona döndüm ve Cidden mi? Bakışı atmaya başladım, ümitsiz vaka gerçekten.

"Yok hyung, varoş olan V." Dediğimde Bana, beni öldürecekmiş gibi bakmaya başladı.

"Seni gebertirim piç." Hoppala birde piç olduk Ama bu konuşma fazla uzayacak gibi.

"Neyse hyung, ben kaçar." Diyerek konuyu kapattım ve odadan ayrıldım, asansörün bu katta olduğunu görünce merdiven ile uğraşmadan direkt içeri girdim ve 1. Kata bastım. Asansör 1.katta durunca indim ve otoparka doğru yürümeye başladım.

_________

Bölüm sonu 👉👈🥺

Çooookk kısa oldu biliyorum ama zamanım yok ödevlerden ama Bölüm atmamaktan iyidir bence😅

Yeni bölümde görüşürüz, yarın yeni bölüm gelicek ve o uzun olucak🤗♡♡♡

Soldier And Mafia || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin