bölüm 1: yeni görev: Vante

1.4K 55 21
                                    

Bölümleri okurken olan yazım hatalarını yorumla belirtin bende düzelteyim. Hepsini tek tek bulmak zor oluyor benim için ve yeni ficler yazdığım için zaman bulamıyorum baştan okuyup düzenlemeye.
________________________________________________

"jungkook" arkamdan gelen ses ile yerimde durup, arkama döndüm.

"Efendim Jin hyung."

"Yeni görev'in var, müdür toplantı odasında detayları anlatmak için bekliyor." Eve gidip sıcacık yatağıma yatıp uyumak istiyordum. ama nerde?

"Off yine mi!? Yorgunluk'tan ölüyorum."

"Hadi hadi müdür beklemeyi sevmez." Göz devirdim, Bilmem mi.

Jin hyung'un peşine takıldım ve toplantı odasına beraber girdik.

"Sonunda! Nerde kaldınız bay jeon!?" Cehennem'in dibinde. (Yazar not: jeon mareşal rütbesinde yani kara kuvvetleri'nin en üst rütbesi ondan üstü yok. Burda müdür ona emir veriyor ama jeon istediği için ;) yazar not son. )

"Özür dilerim müdürüm!"

"Neyse bugünlük görmezden geliyorum, BİRDAHA olmasın!" Tamam BİRDAHA olmaz.

"Peki müdürüm."

"Bu yeni görevin jeon, Aslında göreviniz çünkü tek başına yapamazsın. Bu görevde sana albay jimin, tuğgeneral Jin ve üsteğmen hoseok eşlik edecek. (Yazar notu: Albay kara kuvvetlerinde 17.sırada yer alıyor 6 sıra üstü mareşal, Tuğgeneral albay'ın bir üstü, Üsteğmen albay'ın 4 altı.) Göreviniz çok tehlikeli biri." Elinde olan dosyayı bizim önümüze fırlattı.

"Bu dosya da görev ile ilgili bilgiler mevcut. Yakalayacağınız kişinin adı: Vante kısaca V diyor kendine. Gerçek adı bilinmiyor, yeri zaten bilinmesi imkânsız. Bu görev dediğim gibi çok tehlikeli, çok dikkatli olmalısınız. Anlaşıldı mı!?"

"Anlaşıldı komutanım!" Dedi Jin hyung. (Yazar notu: müdür korgeneral tuğgeneral'in 2 sıra üstü. Müdür veya komutanım diyebilirler keyifleri ne isterse artık sksjajsj)

Mükemmel, birde başıma ekip görevi yıktılar. Müdür'ün attığı dosyayı aldım ve incelemeye başladım.

Ad: Vante-V
Soyad: --
Yer:--
Suç: uyuşturucu baronu, silah kaçakçılığı, adam öldürme, banka ve müzelere bombalı saldırı, 30 karakol saldırısı, hapisane'deki 213 tane adamı öldürtme.

Okuduğum suç kaydı ile ağzım açık kaldı. Desenize bu iş eğlenceli olucak diye.

"Hiç resmi falan yok mu, bu Vante Bey'in?" Dedim.

"Ah maalesef yok. Adamı kimse görmedi ve kendi işini ortaklarına yaptırıyor: yoongi ve namjoon. Ortaklarının sadece adları biliniyor başka hiçbir şey yok, Bu yüzden bu işi çözebilecek tek kişi sensin jeon." Ahh gururum okşandı ve keyfim yerine geldi.

"Tamam, Bu iş bende." dedim. Ve ekledim, Yarım ağız bir sırıtma ile "Eğlenceli olucak." (😏 Bu şekil bir piç smile yani skwksjak)

Diyerek odadan çıktım, arkamdan da Jin hyung çıktı hemen.

Jin hyung'a dönüp "Hyung ben eve geçiyorum." Dedim.
Yürümeye başlayınca Jin hyung'un arkamdan 'tamam' dediğini işittim.

Asansör'ün önüne geldim ve tuşa bastım. gelmesini beklerken sağ kolum olan ve bana istediğim bilgiyi 5 dakika içinde bulabilen, en zeki arkadaşım jaebum'u aradım.

"Ooo patron? Sen ararmıydın ya?" Göz devirdim.

"Jae iyimisin? Daha dün aradım ve 3 saat aralıksız bir şekilde senin boş yapmanı dinledim."

Soldier And Mafia || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin