___________
Taehyung~
"Deliricem! Nasıl hâlâ onları ordan kurtaramadınız!?"
"E-efendim şey-"
"Ney soojeon!? Ney!"
"Bi-biz uğraş-uğraşıyoruz."
"Uğraşmayın, yapın! 2 gün süre, 2 gün içinde suga ve rm'in ordan kurtulması gerek. Yoksa size ne yapacağımı biliyorsunuz."
Soojeon yanımdan ayrılınca, bende koltuğuma oturup arkama yaslandım ve gözümü kapattım.
Suga ve Rm'i şu zamana kadar kimse ne yakalayabildi ne de vurdabildi ama jeon daha ilk görevinde bu ikisini de yaptı. Onu hafife almıştım hemde çok ama yanılmışım. Şuan'a kadar benim evimin adresini bulmayı bırakın, adımın bile bulunması İmkânsız. Ama gel gör ki jeon adımı biliyor ve evimi bulup baskın yapıyor.
Aslında eğleniyorum, bugüne kadar kimse benimle baş edemedi hatta karşımda olmaya bile korktular. Jeon ise her seferinde karşımda durdu ve 2 ortağımı tutukladı. Bu sayede benim bütün odağımı üstüne topladı, kendisi gizemli bir asker olunca haliyle benim de merakım arttı ona karşı ve araştırdım onu.
Ama beni en çok şaşırtan kısmı, suga ile dostluğu oldu. Benim suga'yı sokakta bulduğum gün, jeonların evinden atıldığı günmüş.
Ne kadar süprizlerle dolusun jeon, kapağı açılmamış gizemli kutu gibisin ve ben o kapağı açmak istiyorum. Açtıkça daha neler öğrenicem acaba?
"Bay Vante." Düşünmeme bile izin yok mu bu evde?
"Ne var!?" Diye bağırdım ve kafamı kaldırıp gelen kişiye baktım. Ahh harika, soojeon.
"Efendim, komutan mareşal ortaklarınızı istiyorsanız kendiniz almanız gerektiğini söylemiş adamlarınıza." Birde burdan yak.
"Mükemmel ya, hergün gidiyorum zaten oraya ne olabilir ki." Diyerek göz devirdim.
Tehlikeli sularda yüzüyorsun jeon, ama bu tehlike benim acayip hoşuma gidiyor.
"Tamam soojeon, git." Önümde eğilip, gitti.
Ben de ne zamandır sıkılıyordum, bana da eğlence çıktı. Seninle çok eğleneceğiz jeon jungkook ve ben eğlenmeye bayılırım.
_____________
JUNGKOOK~
"Konutan mareşal, Vante aşağıda efendim."
"Geliyorum." Asker dışarı çıktı bende biraz oyalanıp aşağı indim.
Taehyung arkası dönük dışarı bakıyordu.
"Bu ne güzel bir süpriz Vante." Dedim ve bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soldier And Mafia || TaeKook
Aksi(!!!) İlk ficim olduğu için çok fazla mantık hatası ve saçmalıklar vardır bu yüzden sinirlenmeden okumanız saçma olur yani okumanızı pek önermem :) ruh salığınız için dedim^-^ Asker jeon jungkook ve mafya kim Taehyung ;) *mini fic* "Tüm hakları jung...