1.Bölüm : Herşey Yolunda

5 0 0
                                    

Herkesin bi amacı,bi isteği vardır bu hayattan benimde bir zamanlar vardı...
Bu sıralar en çok söylediğim yalan da "Herşey yolunda oldu" yalan söylemeyi pek sevmen ama mecbur bırakılıyorum.
Ben Ecrin 17 yaşında sakin ve sıkıcı bir yaşamı olan kız .Ailem sorunlarım var her gençte olan gibi aşk acılarım var doğa gereği belki diceksiniz bu yaşta ne aşkı ama benim hikayemi daha dinlemediniz ki. Birini çok sevmiştim gözlerinde hayatı görüyodum ama bir söz vardır ya insanın canını hep sevdikleri yakarmış gerçekten öyle de oldu. Emir 'le aynı mahallede oturuyoduk küçüklüğümüzden beri ama çok samimi değildik, ailelerimiz tanışıyodu. Lisenin başında benden hoşlanmaya başlamış ben o sıralar onun varlığından bile habersizdim...
Sonra yazmaya başladı bende artık ondan hoşlanıyodum. Sevgili olduk hayatımın en güzel yeriydi belki de onunla geçirdiğim zamanlar ama her güzel şeyin bir sonu olduğunu bilmiyordum o zamanlar...
(1 sene sonra )
"Gece miydi seni bana düşündüren ,yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen."
Bu gece yine düşüncelerimle baş başaydım her zamanki gibi.
3 ay olmuştu ayrılalı ( Neden ayrıldınız diye sorar gibisiniz 1 sene herşey rüya gibiydi sonra sanırım herşey gerçek yüzünü gösterdi kavgalar,saçma kıskançlıklar haddini fazlasıyla aşmıştı ve bende ayrılmaya mecbur bırakılmıştım. )
Sanırım başkasına aşık oluyodu en son konuştuğumuz da bir kızın onu değiştirdiğini söyledi bense beni sevdiğini söyleyen her erkekle irtibatımı kesiyodum çok farklıydık işte...
En çok da bi zamanlar sana ait olan birisinin şimdi başkası tarafından yöneltilmesi yaralıyo kalbini...
Kızımın hadii kahvaltı hazır saat kaç oldu kalk artık!
Annemin sesi ahhh gece uyuya kalmışım.
Geliyorum anneeeee
(Annem Zehra çok tatlı bi kadındır. Babam Aydın her baba gibi otoritesini koruyan dışardan sert gözüken ama içi melek gibidir bazen tartışsak da onu çok seviyorum. Ve en küçük tek kardeşim Bora benden 3 yaş küçük olmasına rağmen 4 yaşında ki çocuk gibi davranıyo bazen :)
Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim .
O Sultanım yine döktürmüşsünüz sofra harika görünüyo.
Annem; Gelip yardım bile etmiyosun kii şu kardeşin de olmasa herşey bana kalıcak.
(Bora büyünce gastronomi okumak istiyo benim tam tersime ev işleri ve yemeklerde anneme yardım ediyo galiba ben erkek o kız olacaktı annem her defasında bunu söylüyo.)
Bora:Ablam zaten hep yesin
-Aaa şuna bak senin beni koruman gerekiyordu .
Sofrada bir kahkaha koptu. (Babamı sorar gibisiniz o tabiki mesaiye kaldı )
Annem gözlerimde ki uykusuzluğu anlamış olacak ki
Sen gece uyumadın mı Ecrin?
(Ah yine yalan söylemek zorundaydım .)
-Kitap okumak istemiştim saatin nasıl geçtiğini anlamadım anne.
Annem:Kuzucum bundan sonra daha dikkatli ol bak haftaya okullarınız açılıyoo kaç seneden sonra. (Kaç sene size garip gelicek lanet olası bir hastalık çıktı corana böyle hafife almayın o kelimeyi çünkü 2 senedir onun yüzünden ne okula gidebiliyoruz ne de düzgün dışarı çıkabiliyoruz. Çok saçma demiii jsjsjsjsjjsjsj .)
Zrzrzrzr ( Kapı çalıyordu ve geleni tahmin etmek o kadar zor değil cadıı kuzenlerim Buse ve Azra )
Ben bakarım deyip sofradan kalktım.
Azra:Seni seviyorum Ecrin.
Buse:Bende ,deyip ikiiside sarıldı .
(Bir şey olduğuna emin olmuştum. )
- Noldu şimdi hemen söylüyosunuz anladım çünkü bir şey olduğunu.
Azra;Tamam kuzucum anlatıcam ama önce bir içeri geçelim.
Anneme selam verdikten sonra yukarı odama çıkmıştık.
Buse 'nin dilinden;
Her zaman ki gibi instagram da dolanıyodum Emir'in hesabına bakmak istedim ama bakmamla şok olmam bir olmuştu biyografisinde tarih vardı ve bugünün tarihi bunu Ecrin görse çok kötü olurdu daha yeni yeni düzeliyodu en iyisi Azra,yı aramaktı.
Azra; Bunu Ecrin'e söylemeliyiz yoksa bize çok kızar üzülücek biliyoruz hala Emir'i seviyo biliyoruz ama söylemeliyiz .
- Tamam o zaman Ecrin'lere gidelim anlatalım herşeyi .
(Telefonu kapandıktan sonra Ecrin'i düşündüm Emir'le ayrıldıklarından beri dışardan ne kadar iyi gözükse bile içini ben biliyordum çok kötüydü. Emir de herşey de yine Ecrin'i suçluyordu intikam mı almak istiyordu acaba ayrıldığı için. Kafamda ki soruları bir kenara bırakıp hazırlanmaya başladım.
Ecrin'den:
Eeee kızlar hadi söyleyin bakalım nolduğunu
Azra:Bak üzülmek falan yok tamam mı ?
Şunu da unutma biz senin her zaman arkandayız.
Buse:Azra'nın dediği gibi her zaman arkandayız kuzucuumm.
(Azra benim kuzenimdi teyzemin kızı benden 2 yaş küçüktü, Buse ise annemin kuzeni oda 1 yaş küçüktü benden küçüklüğümüzden beri birlikteyiz beraber büyüdük cadılarla bazen ikiside o kadar olgun davranıyo ki en küçükleri benmişim gibi hissediyorum.)
- Off kızlar hadi söyleyin en fazla ne olabilir ki .
Buse cebinden telefonunu çıkarıp Emir'in profiline girdi .

Kalbimde anlamsız bir ağrı oluştuğunu farkettim gerçekten bu kadar mıydı bana sevgisi ,söylediği sözler, ettiği yeminler bense ona hala güveniyordum...

Bölümmm sonuuu 💜

O artık bir başkasının...

SEN ONA AŞIKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin