Oh so, your wounds they show
I know you have never felt so alone
But hold on, head up, be strong
Oh hold on, hold on until you hear them come
Here they come, ohOh, gösterdikleri yaraların
Hiç bu kadar yalnız hissetmediğini biliyorum
Ama dayan, başını kaldır, güçlü ol
Oh bekle, geldiklerini duyana kadar bekle
İşte geliyorlar, ohTake an angel by the wings
Beg her now for anything
Beg her now for one more day
Take an angel by the wings
Time to tell her everything
Ask her for the strength to stayBir meleği kanatlarından yakala
Yalvar ona şimdi her şey için
Yalvar ona şimdi bir gün için daha
Bir meleği kanatlarından yakala
Ona her şeyi anlatma zamanı
Güçlü kalmayı dile ondanŞarkısına güzelce konsantre olmuştu ki gelen kapı sesiyle parmaklarını hızla piyanodan çekip başını gelen kişiye çevirdi. Tsukishima'yla aynı sınıfta olan Yachi'ydi gelen.
"Yamaguchi-san? Sen mi çalıyordun piyanoyu?"
"Dışarıdan duyuluyor mu?"
"Pek sayılmaz. Benim kulaklarım çok keskindir, o yüzden duyabildim."
Tadashi bir şey demeden kıza bakmayı sürdürdüğünde ortam biraz garipleştiği için Yachi boğazını temizleyip masaya yöneltti adımlarını. "Öğretmen defterini unutmuş da onu istedi. Rahatsız ettiğim için afedersin."
"Önemli değil."
Kız defteri alıp kapıya ilerledikten sonra tam çıkacakken tekrar Tadashi'ye dönmüştü. "Birazdan gelip dinleyebilir miyim Yamaguchi-san?"
Duyduğu soru gerilmesine yol açarken "Di-dinlemek mi?" diye sordu korkmuş bir sesle.
"Evet ama istemiyorsan sorun değil. Gerilmeni istemem."
"Şey..şimdiye kadar beni dinleyen çok kişi olmamıştı da. O yüzden biraz utanırım sanırım."
"Benim için hiçbir problem yok. Sen karar ver lütfen gelip gelmememe."
Yamaguchi birkaç saniye düşündükten sonra kızı da daha fazla bekletmemek adına başını salladı olumlu anlamda. Shoyo ona uzun süre önce söylemişti bunu insanlardan saklamaması gerektiğini ama o saklamıştı tabii ki. Şimdi ise bu konuda bir adım atabilirdi. Hem Yachi fazla kibar bir insandı, onu kötü bir şekilde eleştireceğini sanmıyordu.
"Tamam! Birkaç dakikaya buradayım!"
O çıktıktan sonra Yamaguchi kimse olmasa da elleriyle yüzünü kapattı gerginliğini gizlemek adına. Gerginliğinin yanı sıra çok da heyecanlanmıştı, bu heyecan yüzünden kekelemekten korkuyordu.
Dediği gibi, birkaç dakika içinde gelmişti kız. Yüzündeki kocaman gülümsemeyle sandalyeye oturmuş, Yamaguchi'ye çevirmişti gözlerini.
Çocuk "Başlıyorum." diyerek arkasını döndü ve tuşlara yerleştirdi parmaklarını. Derin bir nefesten sonra da başlamıştı çalmaya.
Şarkı bitene kadar sessizce ve dikkatle dinlemişti onu Yachi. Sadece piyanoyu çaldığını düşünmüştü ama çocuk şarkı da söyleyebiliyordu demek ki.
Yamaguchi son tuşa da bastıktan sonra terlemiş ellerini üstüne silerek kıza baktı endişesini belli etmemeye çalışarak. Döndüğü an göz göze gelmeleriyle Yachi tekrardan gülümsedi.
"Yamaguchi-san bu çok güzeldi!"
"Beğendin mi gerçekten?"
"Bayıldım bile diyebilirim. Piyanoyu çalışın, şarkıyı söyleyişin falan gerçekten çok iyiydi."
"Beğenmene sevindim." derken oturduğu yerden kalkıp boğazını temizledi çocuk. "Yemek yedin mi?"
"Henüz yemedim."
"O zaman gidip bir şeyler yiyelim hadi."
İkili kapıdan çıktığı an Yamaguchi karşıdan gelmekte olan Tsukishima'yla göz göze gelip istemsizce başını eğmişti. Bunu yapması biraz garipti belki ama ona bakmaktan çekiniyordu biraz.
Niye bi ad bi soyad diye sormayın o an hangisini istersem onu yazıyom
Bide Yachi'nin gelip de dinlemek isteme sebebi şu
Yamaguchi Hinata ve Kageyamayı birlikteyken birçok kez görüp birkaç kez de konuşmalarını duyunca onlarla arkadaş olmak istemiş ama cesaret edememişti. şimdi de yamaguchiyi böyle görünce dinlemek istedi o yüzden